Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er Louis Vuittons filial i Oslo åpnet. Nå trenger man ikke lenger å reise til Stockholm eller Danmark for å kjøpe en veske. ;)

Er det noen her som skal innom butikken de nærmeste dagene?

Skrevet

Kan godt hende jeg slenger innom en tur, men dette er ikke vesker/reiseartikler jeg prioriterer å bruke (alle) pengene mine på ;)

Skrevet

Jeg var innom i dag! :hoppe:

Det var kjempefint der, og de hadde vesker, lommebøker, sko, skjerf, belter og andre småting. Kjæresten kjøpte en fin monogramlommebok i skinn til kr 1500. Synes ikke dette er så veldig dyrt med tanke på at lommeboken kommer til å holde seg fin i 20 år...

Jeg så litt rundt etter en fin (men ikke så dyr) veske. De hadde så mange at jeg ikke klarte å bestemme meg akkurat der og da. Tror det blir til at jeg betaler med Mastercard, og deler opp betalingen over to måneder :ler:

Men uansett er jeg veldig glad for at de endelig er kommet til Norge.

Skrevet

Skal innom og titte, men skulle jeg ha kjøpt dyr veske nå, blir det heller Mulberry. Er litt kraftig, og da syns jeg LV-veskene blir for nette til meg, både i stil og mht. materialene de er laget av. Mulberryveskene i Darwinskinn og med messingdetaljer er nok mer meg, ja. -Men morsomt med LV-butikk i Norge. Visste dere forresten at LV i stor grad bruker skinn fra norske dyr i produksjonen?

Skrevet

Ja, skal dit og titte snart! Lurer på om de ansatte der er like "proffe" som de ansatte i LV i andre byer i Europa... Nordmenn har det jo med å til tider skorte litt på servicen. Synes det er på tide at Oslo også fikk LV butikk, men det mangler fortsatt masse... Men det kommer vel :)

Skrevet

Butikkansatte ved Louis Vuitton butikken i Oslo har alle blitt opplært i London, så de er like flinke som de i utlandet. :)

Skrevet

Jepp tar meg sikkert en tur, men har ingen store planer om å kjøpe noe.. har ingen skrikende behov etter LV..

Skrevet

Jeg har ikke så sansen for LV jeg, så selv om jeg skulle tittet innom hadde jeg nok ikke kjøpt noe.

Skrevet

Jeg var en tur i byen i går selv, så jeg utnyttet muligheten til å gå innom butikken. Jeg ble litt imponert. Betjeningen var veldig hjelpsom og grei, og utvalget var veldig godt.

Butikken var selvsagt ikke like imponerende som tilsvarende butikker i Wien eller Stockholm, men jeg er veldig glad for at Louis Vuitton er kommet til landet.

Grunnet det høye prisnivået er det jo ikke en butikk man kan handle i ”hele tiden”, men det er flott at den er der. :)

Gjest Borghild
Skrevet

Sorry meg, men de veskene er virkelig øgly bøgly! Da gir jeg heller bort pengene til naboen!

Skrevet

Jeg hadde veldig sansen for LV-veskene før, men det er da så mye kopier??

Jeg har en brun kopi som ser helt ekte ut! Med stempel og serienummer og hele pakken. Jeg har blitt litt sånn at jeg tror alle med LV-vesker bærer kopier... :sjenert:

Skrevet

De som har ekte, vet selv at de har ekte, og jeg tror ikke de bryr seg om at folk tror de har fake.

Jeg er veldig lei av de brune og multicolor LV-veskene, men jeg kunne godt tenkt meg å ha en LV-veske. Så har jeg veske livet ut liksom...

Skrevet
Sorry meg, men de veskene er virkelig øgly bøgly! Da gir jeg heller bort pengene til naboen!

Og nok en gang er jeg helt enig med deg. Borghild. :)

Dessuten ser jeg ikke det store poenget i å bruke så sykt mye penger på en veske, med mindre man er veldig show off.

Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet
Og nok en gang er jeg helt enig med deg. Borghild. :)

Dessuten ser jeg ikke det store poenget i å bruke så sykt mye penger på en veske, med mindre man er veldig show off.

Er egentlig veldig enig med deg, men var litt redd for å ødelegge tråden med surmagede kommentarer :sjenert: Jeg ville knapt ha turt meg å vise meg med en sånn veske om jeg hadde fått den av noen. Nok fordi jeg lider av sosse-fobi...

Skrevet

Jeg gidder IKKE bruke så mye penger på ei veske, lommebok eller hva det måtte være. Så kommer nok ikke til å avlegge den butikken et besøk.

Skrevet

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en klassisk, dyr veske, men har da lyst på Chanel.

Skrevet

Kunne også bruke penger på en dyr veske. Den måtte i såfall være veldig klassisk.

LV har jeg aldri likt. Ikke Burberry heller (eller kunne kanskje kjøpe de klærne de har som ikke har de rutene overalt).

Her hvor jeg bor har alle småramp-gutter på 18 som henger på kjøpesenterne LV og Burberry-kopier fra topp til tå... Tar bort litt av glamouren på en måte.

Men hver sin smak selvsagt.

Skrevet (endret)

De som bruker Louis Vuitton-vesker er som regel wannabe fine fruer, og sliitne jenter/kvinner. :overrasket: (selvfølgelig fake, ingen som spanderer litt i vesker kjøper vel en ekte Louis Vuitton-veske? :forvirret: )

Alt jeg kan si er: HUFF A MEG

Jeg kunne gjerne tenke meg en sort Chanel-veske. Klassisk og varer for alltid.

Editto: måtte fixe litt på den.

Endret av Gulphild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...