MarianneHR Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Hvordan pynter dere huset til advent?
Binke Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Adventsstake med fire (hvite) lys og lilla duk. Ganske kræsj med lilla duk hos oss egentlig, ettersom vi har mørke røde gardiner. Men så er det jo advent bare en gang i året da.
Marissa Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Adventstake med lilla lys, hvit eller lilla duk, adventstjerne i stuevinduet, adventskalender på veggen og stjernelysestaker på stuebordet.
Gjest Saramia Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Hvite lys?? Hvorfor hvite? De skal jo være lilla... Juks og fanteri...
Binke Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Hvite lys?? Hvorfor hvite? De skal jo være lilla... Juks og fanteri... ← Tja, hvorfor ikke hvite? Lilla duk og lilla lys kan kanskje bli litt i overkant?
*GakkGakk* Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 jeg pynter med adventstjerne i alle vinduer, og i det store stuevinduet har jeg 2 adventstaker. (sånne med 7 lys). På bordet har jeg en flott advetnstake som jeg har arvet etter min mormor, som jeg har de 4 lilla lysene i. Ellers bruker jeg masse lilla rundtomkring i huset i ventetiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå