Chil Skrevet 5. februar 2003 #1 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei! Jeg er nybegynner i kvinneguiden og jeg vil ha et bilde under nicket mitt i mine innlegg. Jeg har gått inn på profil og trykka på "Browse" for å finne et bilde som jeg har på hardisken. Alt ser helt greit ut men når jeg skriver et innlegg så kommer ikke bildet mitt med. Hvorfor ikke, hva skal jeg gjøre? Hilsen meg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. februar 2003 #2 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg også slet lenge med å få til avataren min. Det er viktig at den ikke er for stor. har du prøvd med et av de avatarene som allerede ligger på kg - for hvis du heller ikke får de til å virke så må det være noe rart et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 14. februar 2003 #3 Del Skrevet 14. februar 2003 Bildet kan være 80 pikselr høyt, og 80 piksler bredt, og så må det ikke være større enn 6 Kb. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå