Gå til innhold

magnetisk og ustyrlig mousepad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg slo på maskinen min idag fungerte alt fint, helt til mousepaden plutselig ble ustyrlig, slik den blir når man er kald/fuktig på fingrene, noe jeg er vant til. Men det stoppet ikke, så jeg restartet pc-en. Det funket fint, i fem minutter. Nå sitter jeg og er kjempeirritert, fordi jeg må streve for å få pila dit jeg vil.

Hvis jeg drar pila mot f.eks venstre går den mot venstre, helt til jeg slipper eller klikker, da fyker den tilbake dit den startet ...

Hva kommer dette av, og hva kan jeg gjøre med det?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn var min mousepad i dag

men det gikk over etter at jeg klikka frenetisk mange ganger.

hvordan du egentlig kan fikse sånn vet jeg ikke

Gjest Maxagaze
Skrevet
Når jeg slo på maskinen min idag fungerte alt fint, helt til mousepaden plutselig ble ustyrlig, slik den blir når man er kald/fuktig på fingrene, noe jeg er vant til. Men det stoppet ikke, så jeg restartet pc-en. Det funket fint, i fem minutter. Nå sitter jeg og er kjempeirritert, fordi jeg må streve for å få pila dit jeg vil.

Hvis jeg drar pila mot f.eks venstre går den mot venstre, helt til jeg slipper eller klikker, da fyker den tilbake dit den startet ...

Hva kommer dette av, og hva kan jeg gjøre med det?!

Det skal etter regelen "kalibrere seg inn" hvis du lar den være. Har ingen maskin med sånn pad selv, men med en sånn "styrepinne" klemt innimellom tastene. Den trenger en pause hvis den begynner å kødde.. hmm 10-15 sekunder kanskje.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...