Eføya Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Nå er det 3 mnd igjen til den store dagen. Derfor lurer jeg litt på hvor langt dere har kommet i planleggingen dere som skal gifte dere omtrent samtidig (slutten av juni). Vi har boks: brudekjole m/tilbehør brudgomms og brudepiker/svenns antrekk. lokale/kirke/fotograf selvfølgelig.. lagd invitasjoner musikk servitører transport av oss bestilt frisør/sminkør Vi har igjen: Å ordne med papirer Sende ut invitasjoner Finne kokk og utarbeide meny Finne ny trompetist få våre salmer/sanger godkjent av organisten Snakke med baker om bryllupskake Snakke med prest Blomster lage kirkeprogrammer og menyer lære brudevalsen !! sende inn ringer til gravering transport til gjestene Noe jeg har glemt? 1212[ Dette Innlegg er endret av: Ingvild den 2002-03-25 16:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Vi ligger noenlunde likt i løypa. Dette har jeg ordnet: Brudekjole uten tilbehør Forlovere Brudepiker og svenn Kirke Lokale Catering Toastmaster Band Transport av brudeparet Fotograf Frisør/sminke Brudesuite Invitasjoner (nesten helt ferdig) Dette mangler vi: Kjoler og dress til brudepiker og svenn Antrekk til brudgommen Papirene til kirken Salmer Sanghefte (har begynt) Buketter Pynt til lokalet Bordkort (har bestilt materiell) Meny Bryllupskake og andre kaker Skjenkebevilling (er ikke sikker på om vi må ha det) Og sikkert en god del mer som jeg har glemt i farten _________________ Vi gifter oss 22.juni1212[ Dette Innlegg er endret av: Barbita den 2002-03-25 18:10 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 29. mars 2002 #4 Del Skrevet 29. mars 2002 vi skal gifte oss 20 juli, og sånn ligger vi ann i løypa: I boks: - kirke - lokale - kjole - blomster - invitasjoner ( ferdig i går skal sende de lørdag) - alle lysene til bordene - kaffe servietter - noen sanger - brudgommensklær har vi sett ut, de skal bestilles uka etter påske - band - solist i kirken - endel mat ( skal ha koldtbord så endal ligger i frysa) - vin - annen pynt til bordene ( gull og sølv tyll) - Klær til ungene våres - overnattingsplass til de som kommer langveis fra. - kake Ikke i boks: - gifte ringer (tror jeg sambo som ordner dette) -barnevakt - slør og tiara( vet hvordan de skal se ut har bare ikke kjøpt det ennå) - duker12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 29. mars 2002 #5 Del Skrevet 29. mars 2002 heia dette her har vi ordnet *hotel for fredagen *lokal for lørdagen *innbydelsene er sendt ut *overnatting for tilreisende *transport *andre kaker (ikke bryllupskaken enda) *fotograf *nye ringer *massse blomster og brudebuketten *bordplassering *vielsen *musikk *toastmaster *forlovere *brudepiker *brudepikeklær og klær til svenner *mat til fredag og lørdagen *filming *drikke til lørdagen *barnevakt *kjole *klær til roy *pastor *barnepass for fredagen *ønskeliste *bordkort og menyer som skal stå på borde *frisør for fredagen *springegutt(hjelper) for fredagen *tv og video for fredagen til ungene og masse filmer *ringpute *fjærpen *gjestebok *lys *kaketopp *smykker til meg *undertøy *strømpebånd *sko til begge *klær til lørdagen *blomst kurver til brudepikene *allerviktigeste Penger *album *tiara *innbydelser og gjesteliste for lørdagen *dj for lørdagen * det vi mangeler er * å få kjolen min hjem *kaken *velge ut salmer *hmm var det ikke noe mer! skriver mer etterhvert jeg kommer på det klem _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-30 11:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnips Skrevet 29. mars 2002 #6 Del Skrevet 29. mars 2002 Vi gifter oss 22 juni. I boks: sendt innbydelser kirke forlovere prest(samtale også) ringer brudekjole + tilbehør antrekk brudgom brudebukett + corsage frisør/sminkør/manikyr salmer solosang kirkeprogram gjestebok transport fotograf festlokale catering bryllupskake(ikke bekreftet) kaketopp servietter + lys mm. bordkort(desgnet ikke trykkt) sanghefte(på gang) toastmaster servitører pakkeåpner drikkevarer valskurs nattmat hotel til fredag for meg + forlovere bryllups svit bryllupsreise + pass solarium Mangler: musikk (første valg avbestilte) erklæringer (fyllt ut ikke levert) bekrefte meny bekrefte bryllupskake avtale andre kaker finne sanger til sanghefte BETALE FOR HELE HÆRLIGHETEN! Føler at vi er godt i rute. Det nærmer seg nå med storm skritt!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evy Skrevet 29. mars 2002 #7 Del Skrevet 29. mars 2002 Vi gifter oss 21 juni i Stavanger Tinghus I boks: Brudekjole Time hos tinghuset Lokal Middag Fotograf Frisør Sendt ut invitasjoner Blomsteroppsatser Brudebil Forloverer Barnevakt Brudesuitte Delvis sanghefte Folk til å pakke opp gavene Toastmaster & band Igjen: Klær til brudgomm og sønnen vår Hårpynt,sko,veske,undertøy til brud Bordkort Alkohol Brudekake Brudebukett Duker,lys,servietter Snop til dei små Håper det ikke er noe eg har gløymt 1212[ Dette Innlegg er endret av: Evy den 2002-03-29 21:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julifru Skrevet 30. mars 2002 #8 Del Skrevet 30. mars 2002 Vi gifter oss 13.juli og har dette i orden: Gjesteliste Utseende på invitasjoner Trodee lokale og kjole var i orden, men vi har ombestemt oss mhp lokale og Hanssons slik har 1 m for lite av stoffet jeg valgte til kjolen........... Ellers får vi tro det meste ordner seg etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå