Gå til innhold

Scrapping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å begynne med scrapping, det ser så moro ut!

Økonomien er derimot ikke helt på topp, så kanskje jeg ikke burde gjøre det? :sjenert:

Får vel helt dilla dersom jeg begynner... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scrapping trenger ikke vere dyrt i det hele tatt..

Det gjelder å bruke fantasien.. :)

Man kan bruke mange ting man finner i skuffer og skap hjemme,bare pass på att det ikke inneholder masse syre,da det kan skade bildene.

Man kommer et godt stykke på vei med farget papir eller kartong.

Det er masse billig å få kjøpt på qxl.

Skrevet

Det blir vel litt alt ettersom hva man gjør det til. Jeg har brukt endel lapper på scrappinga opp igjennom, men det er klart at man kan gjøre det billigere. "Problemet" er vel kanskje at man vil ha mer og mer og mer jo mer utvalg man ser :sjenert:

Skrevet

Det velger du selv!

Har noen venninner som glatt bruker 2-4000 på scrapping i mndn. SElv har jeg ikke brukt en tusenlapp til sammen engang, all den tid vi har holdt på. Jeg kjøper KUN det jeg finner til 1/2 pris, for det er alltid et sted de har noe på salg. Også kjøper jeg på qxl ol når jeg kommer over noe superbillig.

Det er kjempegøy!!!!Go for it!!!

Skrevet

Kan bli veldig dyrt (derfor lommeboka mi er tom akkurat nå. :overrasket::ler: )

Men har du fantasi så kan det bli ganske billig også.....

Nille har mye supert utstyr for tiden til en billig peng, clas ohlson har også en del....

Ellers så kan du finne mye rundt forbi som egentlig ikke er hobbyting, men som kan brukes hvis fantasien er tilstede ;)

Jeg har nettopp brukt mye penger på forskjellig utstyr (qk tang+ alfabeter og dieser, silent setter, skjærebrett og andre "småting") men dette er en engangsinvestering, så fremover kommer kommer det ikke til å bli så dyrt....

Men for all del, slike ting er ikke nødvendig for å scrappe mye fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...