momo Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Er det halv skatt i desember eller har jeg drømt?
aline Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 det er halv skatt i desember, ikke noe du har drømt. når du får utbetalingen er litt forskjellig, noen får den på novemberlønna, andre får den på desemberlønna men får den lønna tidligere en vanlig etc etc, mange forskjellige vrier på det. jeg jobber som vikar, og får lønn hver 14. dag, fikk halv skatt nå på utbetalingen på fredag, altså siste i november + første i desember.
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Det kommer an på arbeidsgiveren din. Jeg får halv skatt i november fordi vi får desemberlønnen i slutten av desember som vanlig.
momo Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 Tusen takk for svar!!! Nå ble jeg glad!!!
Pasha Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 jeg fikk også min halve skatt nå i november... men det er pga av at vi får desemberlønna seint i desember (20 eller noe..)
Rosa Mirabella Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Jeg jobber som støttekontakt, og kan levere inn timeliste og få lønn når jeg vil. Så jeg pleier alltid å samle opp mange timer og levere timeliste i november, så får jeg en fin lønn i desember, og det kommer godt med til julegaver!! Betaler da bare halv skatt av beløpet
iingvild Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Man betaler litt mer skatt de andre månedene, så uansett så betaler du like mye skatt. Man får bare litt mer å handle julegaver for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå