Gjest Gjest Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 For ca. ett år siden ble det slutt mellom meg og typen. Vi klarte ikke å bo sammen, men vi hadde bra sex og vi fortsatte å ha sex regelmessig etter at det ble slutt. Nå har han funnet en annen, men vi har fortsatt sex, noe denne stakkars dama ikke vet selvfølgelig.... Føler meg litt råtten noe han også burde, men vi klarer ikke å slutte, han unnskylder seg med at forholdet ikke er så alvorlig ennå, de har vært sammen i åtte uker. Jeg er alene, så for meg er det en fin måte å få dekket mitt sexuelle behov, litt kynisk dette her, men jeg kjenner ikke dama hans, men noen ganger føler jeg at hun bør få vite hva vi driver med før foholdet deres blir mer alvorlig. Hun går jo inn i et forhold som er basert på svik og løgn fra hans side, bør hun få vite dette? Hun tror jo at hun kjenner han, men det er jo det hun ikke gjør.
monikabrx Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Hvordan ville du reagert om du hadde fåt vite att han du var sammen med hadde hat sex med en annen? Forstår ikke at folk har samvittighet til sånt jeg..
Gjest mata Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Jeg er ikke så veldig moralsk, men grensa går når en av eksene har fått seg ny dame. Da er eksen definitivt fortid seksuelt, og det finnes mange andre menn som er single hvis man vil ha en elsker... Spør en venninne hvem hun vil anbefale så slipper du å lete selv.
Milo Minderbinder Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 For noen år siden var jeg i mer eller mindre samme sko......det vil si, hun jeg traff hadde seg til med i hvert fall en av eksene. Jeg er klar over at slikt som dette skjer ganske ofte, og at det begås av mennesker som i og for seg er helt ok. Men den dag i dag synes jeg likefullt fremdeles at dette kvinnemennesket jeg dengang falt for er det mest falske, uærlige, nedrige og sjaskete jeg noensinne har møtt. Og gud hjelpe meg så glad jeg er for at hun er langt pokker i vold ute av livet mitt. Noe stilisert fremstillt, dette. Men du ser altså hvilke følelser du kan sette i gang hos de involverte. Følelsene vil ikke nødvendigvis rettes mot deg, men mot eksen, fra hans nye. Men, sett i lys av det jeg selv har opplevd, kan jeg ikke si annet at det du gjør irriterer meg inn i femte vegg. Når alt det er sagt: ikke ta dette personlig Det bare veltet opp litt gammel dritt.......... hehe Milo
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha deg med en sånn fyr jeg. Det med sexbehov gir seg litt etterhvert når du har vært singel en stund, det er værst i starten når de nylig er slutt med en kjæreste. Også hjelper det deg til å bli klar for en ny flott fyr som IKKE driver å har seg med ekser og nye damer omhverandre. Enig med forrige innlegg her!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 For ca. ett år siden ble det slutt mellom meg og typen. Vi klarte ikke å bo sammen, men vi hadde bra sex og vi fortsatte å ha sex regelmessig etter at det ble slutt. Nå har han funnet en annen, men vi har fortsatt sex, noe denne stakkars dama ikke vet selvfølgelig.... Føler meg litt råtten noe han også burde, men vi klarer ikke å slutte, han unnskylder seg med at forholdet ikke er så alvorlig ennå, de har vært sammen i åtte uker. Jeg er alene, så for meg er det en fin måte å få dekket mitt sexuelle behov, litt kynisk dette her, men jeg kjenner ikke dama hans, men noen ganger føler jeg at hun bør få vite hva vi driver med før foholdet deres blir mer alvorlig. Hun går jo inn i et forhold som er basert på svik og løgn fra hans side, bør hun få vite dette? Hun tror jo at hun kjenner han, men det er jo det hun ikke gjør. ← a da er du vel en de her inne som fordømmer utroskap her inne også da. Så dritlei disse fjortistrådene
Gjest niomi Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 For ca. ett år siden ble det slutt mellom meg og typen. Vi klarte ikke å bo sammen, men vi hadde bra sex og vi fortsatte å ha sex regelmessig etter at det ble slutt. Nå har han funnet en annen, men vi har fortsatt sex, noe denne stakkars dama ikke vet selvfølgelig.... Føler meg litt råtten noe han også burde, men vi klarer ikke å slutte, han unnskylder seg med at forholdet ikke er så alvorlig ennå, de har vært sammen i åtte uker. Jeg er alene, så for meg er det en fin måte å få dekket mitt sexuelle behov, litt kynisk dette her, men jeg kjenner ikke dama hans, men noen ganger føler jeg at hun bør få vite hva vi driver med før foholdet deres blir mer alvorlig. Hun går jo inn i et forhold som er basert på svik og løgn fra hans side, bør hun få vite dette? Hun tror jo at hun kjenner han, men det er jo det hun ikke gjør. ← Fy søren, dette innlegget er jo bare en eneste stor unskyldning! klarer ikke å slutte Hva med å ikke møtes??? Si nei neste gang han vil møtes for en sex-date? Du er vel et voksent og selvtendig individ? forholdet er ikke så alvorlig enda Neivel, så da er det lov til å ljuge og humpe rundt? Bare pul med han, du. Men da kan du fader meg ikke klage den gangen i framtiden du avslører at din mann har elskerinne, heller. For du bør jo ha full forståelse for han og henne - du er tilfredsstillende nok, og du bør jo skjønne at de klarer ikke å la være
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Eier du ikke moral jente? Sutt med det egoistiske greiene der og advar den nye jenta han mot et forhold med han. At du ikke gremmes med dette og ikke minst med tanke på at han helt sikkert garantert bedro deg på samme måte da dere var sammen.
Gjest deemess Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Her synes jeg man rett og slett skal plassere ansvaret der det hører hjemme. Hos han. Det er han som har ny dame, han som er utro. Du skal ikke foreta deg noe, bare kjenne på hvordan du føler det med deg selv å la det fortsette. Kjenn etter innerst inne, synes DU det er ok for DEG og være noens elskerinne? Hvis det ikke gjør deg noe så fortsett som før. Han får ta sitt ansvar, om han ikke gjør det, så er det ikke ditt problem. Den jenta han er sammen med vil nok få evige sår om hun vet hva som foregår. Hun vil få store problemer med å stole på noen, hun vil måtte kjenne på at hun ikke var bra nok for han siden han fortsatte med eksen. Mitt motto er at man skal være mot andre slik en ønsker at andre skal være mot seg. Hvis du mener at dere gjør noe mot henne som du ikke ønsket at hun skulle gjort mot deg, så dropper du det. Spør eksen om han synes det er greit at han mest sannsynligvis vil fucke opp et annets menneske tillitsforhold til menn. Han bør kutte ut deg og gå 100% for denne jenta. Eller rett og slett gjøre det slutt med henne, uten å fortelle hvilken drittsekk han har vært, slik at hun ikke får alvorlige problemer i framtiden pga dere to. Vær et medmenneske.
manducabulla Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Ærlig talt, syns jeg at det er hans problem at han er utro, hvis du trenger litt seksuell nærhet i ny og ne, og han ikke er glad nok i sin nye dame til å si nei til deg, så.. Du må tenke over hva du vil, ingen kan gi deg svar på det her egentlig. For alle har sin mening om det, og mange vil kalle det ufølsomt å gjøre noe sånt. Men jeg skjønner meg på deg, og jeg syns du skal gjøre som du vil og føler for å dekke dine behov. Jeg syns ikke du har noe med å fortelle henne hvordan eksen din er. Det er ganske vanskelig situasjon. Jeg ser nesten på det som mer egoistisk å fortelle hun jenta at dere gjør noe slik mot henne, for da får du han for deg selv. Jeg vet hva jeg ville gjort, men jeg vet ikke hva som er det beste for deg. Lykke til i allefall
silkestrå Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 For ca. ett år siden ble det slutt mellom meg og typen. Vi klarte ikke å bo sammen, men vi hadde bra sex og vi fortsatte å ha sex regelmessig etter at det ble slutt. Nå har han funnet en annen, men vi har fortsatt sex, noe denne stakkars dama ikke vet selvfølgelig.... Føler meg litt råtten noe han også burde, men vi klarer ikke å slutte, han unnskylder seg med at forholdet ikke er så alvorlig ennå, de har vært sammen i åtte uker. Jeg er alene, så for meg er det en fin måte å få dekket mitt sexuelle behov, litt kynisk dette her, men jeg kjenner ikke dama hans, men noen ganger føler jeg at hun bør få vite hva vi driver med før foholdet deres blir mer alvorlig. Hun går jo inn i et forhold som er basert på svik og løgn fra hans side, bør hun få vite dette? Hun tror jo at hun kjenner han, men det er jo det hun ikke gjør. ← Huff...dette høres ikke hyggelig ut! Jeg synes det høres ut som du utsetter deg selv for unødvendig mye smerte med å fortsette å ha sex med ham. På denne måten vil jo verken du eller han komme videre med andre forhold. Jeg vet selv hvor vanskelig det er å gi slipp på en person som man bryr seg om, men forsøk å gå videre i livet uten ham. Dette er til det beste for dere alle, - for ham, hans nye kjæreste, og sist, og kanskje aller viktigst, deg selv! Håper du snart finner deg en ny, flott mann som kan tilfredsstille dine seksuelle behov! :-)
CherryBlossom Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Hadde jeg vært den nye jenta hadde jeg kanskje ikke forventet meg monogami fra første date, jeg vet at det ofte ikke er slik det fungerer.. Samtidig føler jeg at det er veldig forskjell på folk, og at man raskt får en følelse av hva slags menneske man står over for, jeg hadde ikke fortsatt hvis jeg følte at det skurret et sted.. Hvis det er slik at forholdet til eksen din og den nye faktisk har utviklet seg til noe mer alvorlig for den ene parten, og den andre bare snakker henne etter munnen, blir jo dette ikke særlig ok, men hvis hun er inneforstått med at de ikke har etablert et fast forhold enda blir det noe annet. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at din eks. ikke føler at den nye personen er den store kjærligheten for å si det på den måten, så han burde bare kutte henne ut, inntil han er over deg - hvis det er der det ligger, eller han finner noen han virkelig er forelsket i. Han kan i mine øyne neppe være forelsket i denne nye jenta, da ville han hatt LYST til å kutte deg ut, og ikke hatt problemer med å gjøre det, tror jeg. Forstår for øvrig problemstillingen din, men jeg er redd det ene og alene handler om selvdisiplin og god takt og tone, hvis man vil gjøre noe med denne situasjonen for at den skal løses på best mulig måte...
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Jeg har lest alle svarene jeg har fått og tatt de til meg alle sammen. Vet det er stygt av meg det jeg gjør, men vi hadde et veldig godt sexualliv, det var helt andre grunner som gjorde at det ble slutt. Jeg har bestemt meg for å kutte han ut, ser at det ikke er bra å holde på på den måten, det er ikke et slikt liv jeg vil leve. Jeg er bare så fryktlelig glad i han ennå, så det har vel vært sjalusien som har drevet meg, ikke så mye det at jeg vil ha han tilbake, jeg har aldri møtt henne nye så jeg har ikke noe forhold til henne, for meg er hun en ikke eksisterende person. Så jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet overfor henne, det får være hans problem Sikkert veldig kynisk, men det er sånn jeg føler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå