Ravenna Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Jeg er lei av mitt myke hår, det er umulig å gjøre noe med det. Trenger ny shampoo og balsam nå og vil prøve noe annet enn Herbal Essences.
Nemesis Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Du er lei av mykt hår og tror at shampobytte kan fikse dette?!? Tror heller du bør spørre om hvilke stylingsprodukter du må bruke får å få kontroll på håret
Gjest Deception Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Volumshampoer gjør ofte håret litt stivere. For eksempel Body Double fra Sebastian.
Gjest itla Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Jeg skjønner akkurat hva du mener! Jeg hadde samme problemet før, men opplever det ikke lenger etter at jeg begynte å bruke en shampo fra Davines. Jeg husker ikke navnet på den, sitter på jobb... Men mener serien heter NaturalTech. Kan sjekke når jeg kommer hjem, hvis du vil.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 For mykt hår? Er ikke det bare fint da? :klø:
Gjest Meep Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Tror hun mener for glatt. Sånn som ikke kan settes opp eller noe, som bare detter ned.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Tror hun mener for glatt. Sånn som ikke kan settes opp eller noe, som bare detter ned. Å, men da må jeg følge med, for sånn er mitt og. Det bare henger der, går ikke an å ha det i hestehale en gang uten at det sklir ned igjen.
Gjest Saramia Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 For mykt hår??? Gutter elsker mykt hår. Stivt hår er jo grusomt. Kan jo ikke ha en hestman på hodet...
Chic Skrevet 25. november 2006 #9 Skrevet 25. november 2006 Prøv deg med BigSexyHair balsam og shampoo. Det er volumshampoo Dra gjerne til frisøren og klipp opp håret eller noe slikt så du kan gjør litt med det. Håret blir gjerne litt tungt også om overhåret er for langt, så kan være greit med en liten opprensking om det er en stund siden sist
Ravenna Skrevet 26. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2006 Bruker jo hårspray og andre midler, men det funker jo egentlig bare en liten stund. Håret er rett og slett mykt, og ja jeg vet gutter elsker mykt hår. I don't. Ønsker meg bittelitt mer tørt hår faktisk. Høres jo helt sprøtt ut. Frisyren er det ingenting galt med, den er meget oppklipt. Det er vanskelig å bruke rettetang, for håret "bølger" seg ved skuldrene uansett pga mykheten.
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Er det ikke proteinkurer man skal bruke for å få håret litt stivere da? Evt. kan du jo farge, bleke, stripe, ta permanent, eller rett og slett bruke mer rettetang og krølltang for å få litt tørrere hår.
Gjest Deception Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Er det ikke proteinkurer man skal bruke for å få håret litt stivere da? Evt. kan du jo farge, bleke, stripe, ta permanent, eller rett og slett bruke mer rettetang og krølltang for å få litt tørrere hår. ← Proteinkurer gjør håret stivere, men ikke på en bra måte, for det forstyrrer fuktbalansen i håret. Da er nok stylingprodukter heller veien å gå.
Gjest Tweek Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 Sånn problem hadde jeg å før! Var så glatt at jeg kan ikke ha krøller, for det bare går ut etter 2 min. Jeg skulle teste det engang, og tok i gele tupperte MYE, hadde i masse hårspray over hele håret. Likevel tok det ikke 10 minutter før nesten alt var ute. Ja det er fint med mykt hår, og man får floke en gang i året, men litt irriterenes. Når har det seg til at jeg tok permanent 2 ganger og etter det ble håret stygt i tuppene, men det er vekk nå. Å rette håret gjør det mykere. Det du kan bruke er gele/skum og hårspray Og tuppere håret litt på steder du vil ha mer hold eller volum (tuper undersiden så det ikke ser krusete ut)
Rexina Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Eller du kan prøve Garnier Surf Hair, da får du en rufsete sexy look. Dette løser i alle fall mitt glatte hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå