Gjest Gjest Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Jeg er 19 år og ble kjent med en gutt på 20 år for 7 måneder siden. Vi har oppført oss som kjærester de siste 4-5 månedene bortsett fra at vi ikke har hatt sex. For noen dager siden bestemte vi oss for å bli sammen, noe som er veldig bra for jeg er skikklig forelska! Men jeg friker litt ut. Det er blandt annet på grunn av sex at jeg ikke har blitt sammen med han tidligere. Når man er sammen forventes det at man har sex... Jeg har ingen erfaring. Har hatt kjærester før, men når sex blir aktuelt får jeg helt angst og stikker fra forholdet. Oppgir andre grunner enn at jeg ikke er "klar" for sex da. Vil ikke stikke fra dette også, for vi har det så bra sammen ellers... Jeg har prestasjonsangst, synes kroppen min er fæl og er redd for å skuffe gutten. Ingen regner med at jeg er jomfru, jeg er jo 19 år, har alltid en eller annen gutt i hælene, og folk tror nok jeg er mer selvsikker enn jeg er og at jeg har masse erfaring. Men jeg vil gjerne la folk fortsette å tro at jeg er "verdensvant". Synes ikke det er nødvendig å fortelle gutten at jeg er jomfru... Råd til hva jeg kan gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Jeg ville fortalt det, helt klart. Jeg var mye mer "verdensvant" enn deg som 19åring, men jeg ser ikke på det som noe positivt, tvert imot.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Jeg var også nitten når jeg fikk kjæreste for første gang, og da hadde jeg aldri hatt sex. Var flere i venninnegjengen min som også var jomfru til de var 18-19, så det er ikke så uvanlig så du tror. Men uansett så nok ikke kjæresten min det på noe negativt at jeg var jomfru. Vi tok det gradvis; flørta i 1-2måneder og var kjærester i en måned før vi hadde sex. Ha hadde vi sovet samme nesten hele den måneden, og blitt kjent md hverandres kropper, så at vi hadde sex var bare et naturlig steg videre.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Samme historie som Norwegian Blue herfra. Han kommer til å føle seg skikkelig utvalgt, og bli glad for det. Skal det bli noe mer mellom dere så må han jo få vite hvem du er og kjenne deg ordentlig, så ikke tull med historien. Det er en myte at de fleste har pult så mye så tidlig. Gjennomsnittsalderen er nærmere 18 år, og det betyr at det er mange over 18 som har mye å glede seg til. Snakk med ham om det, hvis han er en skikkelig fyr så kan det tom hende at debuten din blir ok!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Hvorfor må jeg alltid lese disse inleggene?! Skjønn at alle kvinnene her er lei av å lese om sånne fjortisproblemer!
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Hvorfor må jeg alltid lese disse inleggene?! Skjønn at alle kvinnene her er lei av å lese om sånne fjortisproblemer! ← Nei det er vi ikke. Jeg hadde blitt smigret dersom du sa det. Samt mye mer forsiktig og opptatt at det skulle bli en bra første gang for deg. Og jeg tror nok de fleste, åde gutter og jenter, tenker slikt. Ser han ned på deg for at du er jomfru er han en dust og da skal du være glad du er kvitt han før du kaster bort noe så verdifullt på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå