Gå til innhold

Jeg har verdens beste samboer....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

... og måtte bare si det! :hjerter:

Jeg kom hjem fra jobb i dag, og hva fant jeg på pulten min? Tre langstilkede røde roser i en vase, og en lapp hvor det sto "Elsker deg".

Min kjære begynte på jobb klokka 12 i dag, og skulle en tur til byen først. Jeg har selvsagt ringt ham på jobb, han hadde det litt travelt, og mente at dette kunne vi snakke om når han kom hjem, men det var ikke noe spesiell grunn, han fikk bare lyst!

Er ikke det verdens beste samboer, så vet ikke jeg! (Ja, jeg tenkte nøye igjennom dagens dato før jeg ringte, for å se om det var noe jeg hadde glemt. Det er ikke noe jubileum for at vi ble sammen, det første kysset, at vi flytta sammen (det var ett år i forrige uke) eller noe som helst. Han hadde bare lyst....) Ja, jeg er forelska jeg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så hyggelig :-)

Det er de små uventede tingene i hverdagen som virkelig gjør en glad.

For en stund tilbake kom jeg utslitt og grinete hjem fra jobb en helt vanlig onsdag. På kjøkkenet sto kjæresten min og lagde middag. Jeg fikk et glass rødvin i hånden, det var rolig musikk på, lyset i hele leiligheten var dempet og det var tent stearinlys overalt!! På alle bord, i alle viduskarmer, i bokhyllen, på badet og alle andre steder man kan ha lys.

DET VAR DEILIG Å KOMME HJEM TIL DET (*sukk*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro'a...

Minner meg litt om samboerforholdet søstra mi hadde....

Jeg misunte henne littegrann samboerens romantiske og galante oppførsel, til tross for at mannen min var en solid, ordentlig, lidenskaplig... og SNILL mann som jeg elsket/elsker over alt på jord..., men som kanskje ikke var like "oppfinnsom" sett fra et romantisk ståsted, som søstras samboer.

Å nevne at denne galante og romantiske samboeren hennes senere måtte bures inn etter at han for gud vet hvilken gang hadde slått henne helseløs, blir vel egentlig å ødelegge stemningen litt i tråden din, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Burde jeg nå sette igang en hyper-rydding der jeg fikk leiligheta koselig, og laga til romantisk middag? (menyen han selv bestemte i morges var "fiskepinner - så slipper du å gjøre så mye")

Nja, nei det blir vel til at jeg begrenser meg til å ta oppvasken, som jeg hadde planlagt, og lage fiskepinner til middag, men dekke bordet pent med levende lys i det minste.

Ja, det er de tinga i hverdagen som gleder ekstra, det uventede. Jeg elsker denne gutten over alt på jord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

til siste innlegg: huff, vel, slik er ikke min samboer.

Egentlig er han ikke verdens mest romantsike sånn til vanlig, men søt og snill er han alltid. Han har aldri løftet en hånd mot meg, selvsagt vil jeg si. Han er verdens snilleste. Og disse rosene var kjempe-uventede, og nettopp derfor gledet de ekstra. For dette er ikke noe han har pleid å gjøre, sånn bortsett fra i begynnelsen av forholdet, da han kom em blomster for at jeg laga middag til ham en dag...

Nei, jeg HAR rett og slett verdens beste kjæreste, det er det ikke tvil om! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så deilig for deg..... :D

Slik er min kjæreste også og det er så godt å føle man blir verdsatt.... :D

Det er slike små ting som gjør meg så uendelig glad i han også.

Å at de forstår hvor glad det gjør oss..

Å være forelsket i verdens besteste mann er den herligste følelsen i verden... :wink:

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...