hundjevelen Skrevet 5. februar 2003 #1 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei allesammen ! Ble nettopp tipset om denne siden og synes den er ganske genialt tidsfordriv. :enig_animasjon: Jeg ønsker herved meg selv lykke til som ny bruker av kvinneguiden, og oppfordrer alle andre som er nye brukere til å ønske seg selv velkommen ! Klem til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. februar 2003 #2 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja det var en ny vri. Velkommen til hunndjevelen. Håper du får det djevelsk artig her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 5. februar 2003 #3 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei og velkommen hundjevelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundjevelen Skrevet 5. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 5. februar 2003 Tusen takk Fiola ! Meget hyggelig av deg.... :D Stor kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 5. februar 2003 #5 Del Skrevet 5. februar 2003 Velkommen til Kvinneguiden Hundjevelen :D Håper du vil trives her hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 6. februar 2003 #6 Del Skrevet 6. februar 2003 Velkommen til KG, håper du vil trives. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. februar 2003 #7 Del Skrevet 6. februar 2003 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. februar 2003 #8 Del Skrevet 6. februar 2003 Nå må Hundjevelen ladde opp batteriene til i morgen, for da skal vi ha et hundh*****. Gleder meg. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundjevelen Skrevet 6. februar 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 6. februar 2003 Takk alle sammen ! Jeg kan love deg, care, at hundjevelen har laddet opp batteriene til morgendagen.......... Høy partyføring med mye sprell . Ska itj ha nokka fæstbræms, næi. Har startet med den mentale forberedelsen Men nå er det bare en ting som gjelder, fysisk trening. Og jeg som ennå er støl etter tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. februar 2003 #10 Del Skrevet 6. februar 2003 Velkommen, hundjevelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 6. februar 2003 #11 Del Skrevet 6. februar 2003 Velkommen Jeg er ikke så veldig aktiv her, så jeg regner meg selv også for å være litt nybegynner. Synes forumet er interessant og aktivt, og vil nok bruke det mye i fremtiden ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå