Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Denne opptredenen bekreftet hvorfor jeg virkelig ikke kan fordra den dama
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hun er lett å misforstå tror jeg. Jeg liker henne. Eller... Litt begge deler. Får ikke helt bestemt meg. Hun kan bli litt mye. Men samtidig synes jeg det er tøft at hun tør. Hadde det vært en mann som hadde oppført seg som henne, hadde sikkert ingen leet et øyelokk.
celice Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 For meg er hun enda en mediepersonlighet som er vant til å få foret egoet litt for mye, og ender opp med å tro de er litt mer enn de egentlig er.
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 irritera meg at eg ikkje fikk sett det.. håpa det går i reprise.. til å begynne med syns eg den dama berre va råååkul på radioen.. Har lunka litt i det siste, språkbruken er for så vidt grei, men egoet blir litt vel masse for min del..
Crazee Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 irritera meg at eg ikkje fikk sett det.. håpa det går i reprise... ← Reprise måndag 23:55
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Reprise måndag 23:55 ← takk for tipset
monja Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Hun virker bare utrolig fjollete.. ← Det er det inntrykket jeg har fått og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå