Gå til innhold

Slik blir du gravid!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant dette på internet,og tenkte noen var interesserte:

OBS_1!

Hvis du er deprimert over å ikke bli gravid, bør du snakke åpent om det. Det bedrer sjansen for å bli gravid med prøverørsbefruktning.

OBS_2!

Jo mer man stresser med å bli gravid, jo større er sjansen for at man ikke blir det.

OBS_3!

Ifølge den amerikanske biologen Winnifred B. Cutler gir et aktivt sexliv regelmessig menstruasjon, samtidig som det øker fruktbarheten.

OBS_4!

Røyking gir nedsatt fruktbarhet - både hos han og hos henne. Stump røyken dersom du vil bli gravid. Det bedrer sjansene!

OBS_5!

Visste du at et glass vin eller en øl minsker sjansene for at sædcellene skal gi 100% og at egget skal feste seg. Hold dere til alkoholfritt mens dere prøver!

OBS_6!

Dersom hun får orgasme i perioden fra 1 minutt før til 30 minutter etter sædavgang vil livmorens rytmiske sammentrekninger hjelpe sædcellene oppover mot egglederne. Det tar sædcellene ca. 30 miutter å komme seg opp til egglederne på sin søken etter egget.

Vitaminliste som skal hjelpe:

For henne (daglig):

3 Damiana kapsler

1-2 Melbrosia

2-3 Kelpasan

2x3 stk Overium D6 (Bioforce)

200mg E vitamin

1 multimineral m/400 folsyre

For ham (daglig):

3 Damiana kapsler

1-2 Melbrosia (for menn)

60 mg Q10

2-3 Kelpasan

1 vitamin-mineral kapsel (med kobber som er viktig når man spiser Zink)

200 mg E vitamin

200 mg C vitamin

1 Bio-Selen + Zink

Når ting tar tid

Spontanabort

IVF/ISCI

Flere linker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var da voldsomt somman kunne putte i seg ting da... :roll:

Gjest Zalomine
Skrevet

Så mange individuelle vitaminer ville jeg aldri turt å putte i meg, SPESIELT dersom jeg forsøkte å lage baby...

Men dropp alkohol stump røyken, ikke stress, og gi henne orgasme, disse har jeg hørt før i alle fall. (overtale sambo til å gi meg noe av denne finger-behandlingen ETTER samleie da, når vi kommer til den tid vi skal prøve...) Men da er vi begge slitne og fornøyde, egentlig..

Vel, ja, lykke til alle som forsøker å lage baby, i alle fall.

Skrevet

hehe de dosene der har jeg puttet i meg i mange år FØR jeg overhodet begynte å prøve på graviditet. og det er IKKE farlig, bare til opplysning. det er bare sunt!

klem Iset (har nemlig eksamen i vitamin/minerallære samt ernæring:))

Gjest *Perser*
Skrevet

æsj nei takk stappe i meg så masse tabl. hver dag! Nei synes folsyren og omega3 holdt lenge nok den!

Gjest Zalomine
Skrevet

Iset: jeg mente ikke at det var farlig, men herregud det var en lang liste med piller av mange slag, og det gidder jeg vitterlig ikke putte i meg av alle sorter typer nei.

Du får gjøre det du vil, men vi andre må få lov til å være skeptsik til å putte i oss over 15 piller ekstra hver dag?

Virket litt skummelt for min del ja, føler meg som "pillemisbruker" som svelger 4 hver dag (en av disse dropper jeg jo den dagen jeg vil forsøke på en baby da...)

Vel, ja, vi gjør nå som vi vil uansett :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Useriøst, og slettet. Hege (mod)

Gjest Zalomine
Skrevet

Bilder av hvordan du blir gravid?

HA SEX! Uten prevensjon. La meg se... kjøp/lån Kama Sutra? Der finner du bilder av hvordan du har sex. Så, var det det du ville ha?

Skrevet

Fredagsbarn:

Jag är också tveksam till att ta så många piller, oavsett om det är nyttigheter. Däremot finns (i Sverige i alla fall) en del kombinationsvitaminer som är för kvinnor som försöker få barn.De ska innhålla alla de vitaminer en kvinna behöver och bör inte kombineras med andra.

Kom i håg att vissa vitaminer (tex vitamin A) är det inte bra att få för mycket av. Tar man flera olika vitaminpreparat samtidigt finns det risk för detta. Genom vanlig mat är inte risken stor.

Gjest Zalomine
Skrevet

Nettopp slik tenker jeg også. Kommer heller til å begynne på multivititaminer for gravide den dagen jeg dropper p-pillene. Da føler jeg meg tryggere enn å kombinere masse, for enketle ting skal man ikke ha for mye av som gravid.

Nå skal jo jeg uansett til legen når vi bestemmer oss for å droppe p-pillene jeg da, for jeg spiser allergimedisin som ikke anbefales for gravide, den vil jeg jo bytte ut når jeg dropper pillene. Så da kan vel legen anbefale meg hva annet jeg bør spise i samme farta :)

Gjest Anonymous
Skrevet

selvfæølgelig kan allevære så skeptiske de vil til å putte i seg masse vitaminer, men jeg sier bare det ikke er farlig...

jeg har da greie på dette, har jobbet med vitaminer i mange år , og har eksamen i det, den listen er helt ufarlig!

Furstina: ja for mye A vitamin er skadelig, men norske doser ligger ganske mye UNDER svenske, bla inneholdt en svensk multivitamin for GRAVIDE 4 ganger MER A og D vitamin enn en norsk!!!!

men folk bør vite hva de gjør, det er jo sant. i og med at jeg jobbe rmed dette, vet jeg jo hva som er farlig og hva som ikke er det:)

klemIset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...