Mysti Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Hei dere! Jeg bestilte julekjole på nettet til min datter for litt siden. Det viser seg at bestillingen ikke har blitt noe av. Og nå er den kjolen selvfølgelig utsolgt... Vet noen av dere om steder på nettet (eller butikker) jeg kan finne kjempeskjønne kjoler til snuppa mi på 7 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysti Skrevet 25. november 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 25. november 2006 Er det ingen av dere som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2006 #3 Del Skrevet 25. november 2006 Har du forsøkt noen av disse: Laredoute Hennes & Mauritz Ellos Josefsson`s Aner ikke hvem eller hva de har av barneklær, men det var hvertfall de jeg kom på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 25. november 2006 #4 Del Skrevet 25. november 2006 Indiska har søte barnekjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 25. november 2006 #5 Del Skrevet 25. november 2006 Denne har jeg kjøpt: http://www.rosaogridderen.no/default.asp?page=product&id=789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. november 2006 #6 Del Skrevet 25. november 2006 Denne har jeg kjøpt: http://www.rosaogridderen.no/default.asp?page=product&id=789 ← Nydelig kjole!!! Kanskje du finner noen her? Filabel Frosk i hagen Prinsessebutikken Olgas oldebørn Troldehøjen shop Bittelillevennen Evigglad og tusindbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 26. november 2006 #7 Del Skrevet 26. november 2006 Cubus har noen fine som jeg har sikla på til datteren min. De er lange og ermeløse, og finnes i rosa og lyseblått. Ellers har vi kjøpt en fra Exit i burgunderrødt som hun hadde veldig lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 26. november 2006 #8 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg kjøpte en nydelig på Exit barneklær i mørk (burgunder) rød til jenta mi på 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 27. november 2006 #9 Del Skrevet 27. november 2006 Prøv en av de Danske nettbutikkene, Rosa og Ridderen sender raskt og du får noen fantastisk spennende pakker. Kidswearhous.dk har også mye fint og rask levering. Billigere enn i Norge blir det også ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå