Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Er det noe spesielt dere ønsker dere til jul? Noe helse- eller velværeprodukter, eller hva som helst? Noe som hadde vært ekstra deilig nettopp fordi dere er gravide? Eventuelt (noe som kanskje er litt enklere å svare på): Er det noe som ikke vil falle i smak (som for eksempel alkohol, klær(?), ting til barnet(?) etc)? Har ei gravid venninne, jaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celice Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 Noe jeg ville blitt overlykkelig over å få, særlig nå som jeg føler meg ganske så daff og kvapsete er gavekort på hudpleie, fotpleie eller andre ting som kunne hjelpe på velværen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 25. november 2006 #3 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg er gravid når julen kommer (termin i februar). Jeg kommer kun til å ønske meg ting til babyen. Vi har ingenting. Evnt gavekort så vi kan handle på januarsalg. Ellers ville jeg blitt utrolig glad for sjokolade og marsipan Jeg ville også blitt glad for gavekort på hudpleie, fotpleie, massasje etc. Alkohold ville jeg ikke blitt like glad for (kan ha noe med jeg ikke liker alkohol). Men hadde jeg vært glad i gode viner f.eks ville jeg blitt glad for det. Den kan jo spares. Lykke til meg julegaveshopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 25. november 2006 #4 Del Skrevet 25. november 2006 Er gravid med termin i feb.. Jeg ville satt veldig pris på noen pleie produkter til beina mine!! Begynner å bli tung, og beina fylles med vann Så badesalt, peelingkrem og fuktighetskrem ville jeg blitt kjempe glad for!!! Ellers er jo klær/ ting til babyen koselig å få.. Evt. gavekort på klesbutikk. Jeg husker at jeg ga ei gravid veninne et gavekort på en klesbutikk hvor de ikke hadde barneklær, slik at hun måtte bruke det på seg selv Fasongen forandrer ofte etter en fødsel, men jeg vet at alle gavekortene jeg fikk på lindex/ h&m ble brukt på baby klær.. Kan jo vært greit med noe til mamma også.. Veninnen min ble i hvertfall kjempe glad for det, hun kjøpte seg noen nye klær og følte seg med et mye bedre. Det at hun ikke kom inn i de gamle ola buksene var ikke så farlig lenger, for nå hadde hun en ny og fin bukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. november 2006 Tusen takk for fine tips alle sammen. Har tenkt på noe fotpleie av et eller annet slag, nettopp fordi mange gravide får vann i føttene (eller hva det nå heter). Jeg ser for meg at hun/de kommer til å få haugevis med ting til barnet fra familiene sine, så jeg har lyst til å kjøpe no til bare henne. Jeg får se hva jeg finner på etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå