Pauline Skrevet 26. november 2006 #21 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, jeg er nok det. Er nok en kvinne av vår tid, effektiv og forventer effektivitet. Jeg trives i livet mitt -med mange baller i lufta- og har ingen drøm om å slutte å jobbe, flytte til småbruk for å dyrke grønsaker og ha høns. Tror ikke at oppskrften på det gode liv er lik for alle. For meg handler det heller om å være der jeg er o om å være til stede i mitt eget liv. For andre kan det nok være drømmen om å dra jorda rundt i seilbåt eller om å dyrke biologiske tomater. En morgentime i pysjen med kaffikopp og kg kan også være livsnyting. En flott dag til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #22 Del Skrevet 26. november 2006 Vet ikke helt, hva ligger i ordet livsnyter? Men jeg er flink til å glede meg over småting i hverdagen, f.eks kan jeg bli lykkelig av at "min sang" spilles på radio på vei til jobb, og jeg er vanligvis flink til å omstille meg og gjøre det beste ut av situasjonen og legge det jeg ikke kan gjøre noe med bak meg. Jeg tror også jeg er flink til å sette realistiske mål og krav til meg selv og til hvordan livet bør være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå