Gå til innhold

Kaptein Sabeltann i Kristiansand Dyrepark

Siam

Anbefalte innlegg

Legger spørsmålet her, selv om det sikkert også passer på Reiseliv.

Vår lille sønn på snart 16 måneder er så opptatt av Kaptein Sabeltann og sjørøvere generelt (hvordan i all verden et så lite barn klarer å bli så fascinert av noe h*n egentlig ikke vet hva er, er ganske rart... :roll: )

Men det jeg lurer på er om det er noen Kaptein Sabeltann-utstilling/aktiviteter der bortsett fra showet som går midt på natta?

Han er vel for liten til å se dette showet til sommeren? Da nærmer han seg 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på Sabeltannshow med eldstemann nå i sommer, da var han nesten 3. Han holdt det faktisk gående showet igjennom, men det var "på grensa."

Vil absolutt anbefale Dyreparken på dagtid; på sommeren (særlig i fellesferien) er det Sabeltannaktiviteter dagen lang i Kaptein Sabeltanns verden. Mye kommerst, men også gratis båttur med Den Sorte Dame og gratis teater. Blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var nesten to da han så showet om natta første gangen. Han elsket det!!

Men huff det var sent ja, og han sovnet før det var helt ferdig. Men det er jo mye mye moro der for Sabeltannelskere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde med vår da fire år gamle datter på dette showet. Hun sovnet etter 10 min, på fanget til pappaen :forvirret: Litt bortkastet penger, kan du si....

vi skal dit i sommer igjen, nå er hun 7 år og lillebroren 5. De vil være 8 og snart 6 neste sommer. Tror det blir en bedre opplevelse....

Når det er sagt: dere kan gjerne besøke parken uten å gå på forestillingen. I parken har de små forestillinger der dere kan se Sabeltann, og Kardemomme-by er jo midt i blinken for alderen. Hør på sangene før dere reiser, så får han mer ut av det. Dere kan også tusle rundt i Kjuttaviga og i Kaptein Sabeltanns verden, dere kan kan ta en runde med Den Sorte dame og ellers se på en mengde flott dyr! Anbefales på det varmeste. Men vent et år med forestillingen (eller to år) så får dere mer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...