Isbiten Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Hei! Har akkurat kjøpt meg en mini-stepmaskin fra SmartClub. Prøvde den nettopp i 40 minutter, og kom vel på rundt 3500 steps. Kjenner meg ganske god og varm, spesielt etter at jeg "løp" litt. Kan noen si meg om dette er en fullverdig stepmaskin? Det er ikke noe håndtak, bare selve trå-delen, og holder armene som om jeg jogger. Har en god følelse om den, og håper egentlig at den kan erstatte støttemedlemsskapet ved treningsstudioet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Å tråkke på en ministepper er bedre enn ingen aktivitet, men den kan ikke erstatte ordentlige stepmaskinger. Bevegelsene blir for små. Kanskje bedre å bli aktivt medlem på treningssenteret i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. november 2006 Kanskje bedre å bli aktivt medlem på treningssenteret i stedet. ← Ehm, var egentlig derfor jeg kjøpte meg den: har ikke tid til treningsstudio. Dessuten har jeg NULL gulvplass, derfor passa den egentlig ganske greit. Og etter et par dagers bruk er jeg faktisk uenig med deg: Dersom jeg stiller inn på max, og simulerer 'løpingen' som man gjør på en ordinær stepmaskin, får jeg like god effekt som på treningsstudio. OG fjernsynet helt for meg selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fresh Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 En ministepper gir grei nok trening i seg selv, men i lengden blir det nok litt ensformig hvis du bare skal trene på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. november 2006 En ministepper gir grei nok trening i seg selv, men i lengden blir det nok litt ensformig hvis du bare skal trene på den. ← Ehm - takk for oppmuntring! Hehe, neida. Men jeg har stort sett bedrevet step tidligere, og dersom alternativet er ingen trening, er valget enkelt. Liker denne, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fresh Skrevet 28. november 2006 #6 Del Skrevet 28. november 2006 Ehm - takk for oppmuntring! Hehe, neida. Men jeg har stort sett bedrevet step tidligere, og dersom alternativet er ingen trening, er valget enkelt. Liker denne, jeg. ← Var ikke ment som å ødelegge motivasjonen din, men fakta er at det er best med variert trening. Det vil si generell kondisjon, og dessuten styrke og fleksibilitet i de ulike delene av kroppen. Det var alt jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 28. november 2006 #7 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har selv en slik ministepper som jeg bruker mye. Hvis du i tillegg er bevisst på å bruke armene mens du stepper, blir treningen enda bedre. Jeg kombinerer trening på step med gå/løpeturer ute, og har kjøpt meg treningsstrikk og treningsball. Trener mer nå enn da jeg var medlem i Elixia.. Masse lykke til med treninga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perfekt biff Skrevet 29. november 2006 #8 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg vil også ha! Hvor mye koster den? Hvor tung er den? Og er den tung? Bor på vestlandet, og skal hjem til familien i julen, så hvis den ikke er for stor og tung, så har jeg et julegaveønske:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 1. desember 2006 #9 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg vil også ha! Hvor mye koster den? Hvor tung er den? Og er den tung? Bor på vestlandet, og skal hjem til familien i julen, så hvis den ikke er for stor og tung, så har jeg et julegaveønske:) ← http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____44756.aspx Jeg bestilte min her. Har den til 399, den som er enda billigere tror jeg er ganske ny. Den jeg har funker i alle fall veldig bra. Ganske kjapp levering også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirepoix Skrevet 3. desember 2006 #10 Del Skrevet 3. desember 2006 299 på smartclub forresten;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perfekt biff Skrevet 6. desember 2006 #11 Del Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå