Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For første gang i mitt liv er jeg kjempeglad for å få mensen!! :-D :-D

Og jeg som "alltid" har gått rett over i +/- 28 dagers syklus etter pilleslutt, måtte denne gangen vente i 50 dager på mensen! :overrasket:

Du snakker om å få strukket tålmodigheten...

Så jeg ville bare si til dere som fortsatt venter på mensen: gi ikke opp! Det er håp for alle! :)

Og nå vil jeg gjerne ikke ha mensen igjen på et års tid... :-D

Håpet er lysegrønt!

Endret av Apple-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Gratulerer Apple-! :hoppe:

Jeg er på dag 95 i dag, og venter fortsatt. Jeg regner med jeg snart følger ditt eksempel!

*tenker positivt og tviholder på det lysegrønne*

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Gratulerer så masse, Apple!

Jeg sluttet med pillen akkurat samme dag som Bippe, og var på godt over 60 dager da jeg endelig fikk den.

Men nå venter jeg jo fortsatt på Bippe, da

Og er veldig spent på når den kommer neste gang.. Håper jeg slipper nok en eviglang syklus

Skrevet

Tusen takk, jenter! Krysser fingrene for deg, Bippe! :klem:

Som den optimisten jeg er, satser jeg på at jeg nå går rett inn i "vanlig" syklus, og har allerede skuffen full av eggløsningstester og planene klare for den første positive... :nissekonekyss::sjarmor:

Skrevet

Er det plent umulig å bli gravid dersom man ikke har fått tilbake mens etter pille-slutt? jeg har sluttet på pillen for ca 40 dager siden nå, men i følge legen min har jeg hatt eggløsning....ehm..? er jeg helt grønn eller....? skjønner jo at det er mensen som gjør oss kvinner fruktbare, men....ehm..kan noen forklare, dette ble for innvikla for meg....Takker på forhånd!

Skrevet

siden eggløsningen kommer før mensen og at det er eggløsningen som gjør at vi kan bli gravide er det fult mulig og bli gravid før man for tilbake mensen ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...