Søtpotita Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Herregud, denne scena frå Angela var så utruuuuleg søøøt.
Gjest Blanca Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Jeg husker jeg slukte denne serien da den gikk på NRK for mange år siden. En veldig god ungdomsserie som jeg tror ville ha truffet ungdom i dag også. Reprise, takk (selv om jeg langt fra er i målgruppen lengre; var det forsåvidt ikke da den gikk heller.. )!
Gjest beekeeper Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 ÅÅÅÅÅ som jeg savner den serien!! Jeg husker kjempegodt når Angela hadde en stor kvise på haka, også husker jeg når hun var på fest og veninna hennes tok stoff.. Og så husker jeg når hun så på moren sin når hun hadde besøk, og syntes hun var så mye finere når hun var ekte glad istedet for falsk glad.. Det er stort sett det jeg husker.. HihI!!!
Gjest Fresh Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Den finnes på dvd Jeg kjente meg veeeldig igjen i denne serien når den gikk, husker jeg
monja Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Den husker jeg. Husker og at jeg var helt avhengig av den serien da den gikk.
Søtpotita Skrevet 24. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2006 Den finnes på dvd ← Kor? Ja, denne serien burde definitivt gå i reprise. Synd det var så få episodar, sidan den var utruleg bra. Var sååå betatt av Jordan Catalano Tema dei tok opp var også veldig bra, og dei fekk med alle dei der usikre tankane ein ofte har i den alderen (og seinare )
Gjest Fresh Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Kor? ← Jeg husker ikke Men jeg HAR sett den!
Gjest prestekrage Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 J da den gikk på NRK for mange år siden. ← Skal herved være veldig påståelig å si at det var tv2 som sendte den jeg da.... Men hadde kost meg masse om de hadde sendt den igjen. Har hørt rykter om at tv2 (zebra?) har sendt "Helene og gutta" nå i det siste- så det er jo kanskje håp??? Aner jeg mulighetene for en kollektiv "vi vil ha reprise"-mail aksjon??? *evig optimist*
Gjest Skya Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 Husker ikke akkurat denne scena, men jeg kunne gjerne tenkt meg å se hele serien i reprise.
Gjest Eir Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 Skal herved være veldig påståelig å si at det var tv2 som sendte den jeg da.... ← Tv2 sendte den først, men noen år senere gikk den på Nrk2. Knallbra serie, jeg har hele på VHS, men har desverre ikke videospiller lengre.
Gjest Septima Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Kor? ← Søkte litt og fant disse http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=ANGELA http://www.amazon.com/So-Called-Life-Compl...o/dp/B00006SFLV
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. november 2006 #12 Skrevet 24. november 2006 Jeg husker ikke akkurat den scenen, men jeg kom plutselig på hvorfor jeg likte Jared Leto på den tida
Marissa Skrevet 24. november 2006 #13 Skrevet 24. november 2006 Jeg elsket den serien! Tror og den gikk på tv2 eller tvnorge, to eller tre dager i uken, og så gikk den serien om gutten med downs de andre dagene. Vil ha den på dvd!
Gjest Eir Skrevet 24. november 2006 #14 Skrevet 24. november 2006 Serien ligger foresten ute på youtube, det er bare å søke på "My so-called life". (Har sittet i to timer og lett og mimret nå... )
Rainbow Brite Skrevet 25. november 2006 #15 Skrevet 25. november 2006 Her sitter jeg med gåsehud og er tilbake på nitti-tallet igjen!
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. november 2006 #16 Skrevet 25. november 2006 Åh, jeg elsket den serien. Har også sett noen episoder i voksen alder, og den holdt seg veldig bra. Jeg var midt i målgruppen da den gikk første gang, og den traff meg virkelig. Følte nærmest at jeg var Angela. Hadde lyst til å farge håret rødt også. Tror jeg kommer til å kjøpe den på dvd etterhvert.
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. november 2006 #17 Skrevet 25. november 2006 Og jeg husker denne scenen veldig godt. Det var virkelig et av høydepunktene.
Gjest Eir Skrevet 25. november 2006 #18 Skrevet 25. november 2006 Åh, jeg elsket den serien. Har også sett noen episoder i voksen alder, og den holdt seg veldig bra. ← Jeg er enig i at serien har holdt seg veldig bra, fortellerteknisk er den veldig godt laget, i tillegg til at den mangler den irriterende moralismen mange amerikanske ungdomsserier har.
Rainbow Brite Skrevet 25. november 2006 #19 Skrevet 25. november 2006 Åh, jeg elsket den serien. Har også sett noen episoder i voksen alder, og den holdt seg veldig bra. Jeg var midt i målgruppen da den gikk første gang, og den traff meg virkelig. Følte nærmest at jeg var Angela. Hadde lyst til å farge håret rødt også. Tror jeg kommer til å kjøpe den på dvd etterhvert. ← Jeg farget håret mitt rødt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå