Rainbow Brite Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har du prøvd/ brukt dette? Var du fornøyd? Hvorfor/ hvorfor ikke? Hva er best, flytende eller sten?
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Kjøpte en sånn i USA for en stund siden, (krystallsten) men har ikke prøvd den, syns det virker litt rart. Får følge med i denne tråden
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 hmm.. aldri hørt om det engang.. kva det skal være godt for???
Gjest Borghild Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Gni en krystall under armene? Hjelper det virkelig mot svette? :klø: :klø: :klø:
Gjest Saramia Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Fantastisk. Alle rare ting de klarer å få folk til å bruke penger på...
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 kan no være at det e etlanna fantastisk da!! Er det ingen som har prøvd??
Gjest Emera Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Hehe, jeg har prøvd! Kjøpte en sten her for en god stund siden, fordi jeg ville slippe konserveringsmidler og gule flekker på klærne og sånt... Ja, og så var det jo noen rykter i media om kreftfare på grunn av parabener i vanlige deodoranter... Men den funket bra, faktisk. Stod ikke tilbake for vanlige antiperspiranter i det hele tatt. Man skulle ta litt vann på krystalldeodoranten, og så gni den på. Jeg fant fort ut at jeg måtte skylle den etter bruk, fordi den ellers begynte å lukte vondt. Men altså, den funket. Etter hvert glemte jeg jo kreftfaren, og gikk tilbake til vanlig deo igjen. Den andre var så dyr...
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Etter hvert glemte jeg jo kreftfaren, og gikk tilbake til vanlig deo igjen. Den andre var så dyr... ← men: minka steinen ved bruk?? du trengte vel ikkje å kjøpe ny stein??
lillesky Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 Lurer på om de kanskje har det på helsekost-butikker.
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 men: minka steinen ved bruk?? du trengte vel ikkje å kjøpe ny stein?? ← Det lurte jeg også på :klø:
Gjest Pax Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Jeg hadde en, men mistet den, så jeg fant ikke ut om den minsket. Funket bra.
Fam Skrevet 24. november 2006 #12 Skrevet 24. november 2006 Jeg bruker krystall deo, og har gjort det i mange år. Ikke noe nytt produkt dette. Har brukt både sten og flytende. Stenen varer en "evighet" før den er brukt opp, så prisen (rundt 100 kr) er slett ikke dyrt. Flytende krystall deo koster 60-70 kr. Begge deler fåes kjøpt i helsekost butikker. Hovedgrunnen til å velge krystall deo er ikke det at den ikke inneholder parfyme og alkohol, for det er det mange vanlige deo som ikke gjør også. Hovedgrunnen er at den ikke inneholder aluminium.
Rainbow Brite Skrevet 25. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. november 2006 (endret) Takk for mange fine og mange rare svar! Ja, grunnen er altså som Fam sier, at den ikke inneholder aluminium. Orker ikke å gå i detalj på det der nå, det er tross alt lørdag morgen! Fam: Hva liker du best? Sten eller flytende? Endret 25. november 2006 av Rainbow Brite
Catzy Skrevet 25. november 2006 #14 Skrevet 25. november 2006 Dekker en slik sten bare lukt, eller minsker den fuktighet også? Og gir den hvite flekker på tøyet?
Fam Skrevet 25. november 2006 #15 Skrevet 25. november 2006 Takk for mange fine og mange rare svar! Ja, grunnen er altså som Fam sier, at den ikke inneholder aluminium. Orker ikke å gå i detalj på det der nå, det er tross alt lørdag morgen! Fam: Hva liker du best? Sten eller flytende? ← Jeg foretrekker den flytende
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #16 Skrevet 25. november 2006 Jeg har en sten liggende og slenge et eller annet sted. Prøvde den et par ganger bare, og husker ikke hvordan effekten var. Hadde jeg vært himmelfallen, hadde jeg sikkert fortsatt med den. Nå er jeg for så vidt en så ivrig svetter at jeg bruker aluminiumklorid et par ganger i uka, og det hadde jeg ikke begynt med da jeg kjøpte denne stenen, så da var det vel egentlig ingenting som dugde på meg.
Rainbow Brite Skrevet 25. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 25. november 2006 Jeg foretrekker den flytende ← Hvorfor? Overøs meg med dine erfaringer!
Rexina Skrevet 25. november 2006 #18 Skrevet 25. november 2006 Jeg bruker krystall deo, og har gjort det i mange år. Ikke noe nytt produkt dette. Har brukt både sten og flytende. Stenen varer en "evighet" før den er brukt opp, så prisen (rundt 100 kr) er slett ikke dyrt. Flytende krystall deo koster 60-70 kr. Begge deler fåes kjøpt i helsekost butikker. Hovedgrunnen til å velge krystall deo er ikke det at den ikke inneholder parfyme og alkohol, for det er det mange vanlige deo som ikke gjør også. Hovedgrunnen er at den ikke inneholder aluminium. ← Har aldri hørt om noe sånt før jeg Hva er merket og hvordan ser den ut? Vil gjerne sjekke den ut
DreamyMe Skrevet 25. november 2006 #19 Skrevet 25. november 2006 Jeg bruker en deodorantstein fra helsekosten som heter Sansome Nature's Pearl. Kan legge ut beskrivelsen som står bak på den: Består av ammonium alun fremstilt på Filippinene og Indonesia og er brukt gjennom århundrer for bekjempelse av bakterier. Bakterier som er med på å gi uheldige lukter, for eksempel under armene. Deodoranten fuktes under lunkent vann og strykes under armhulene. Et tynt minerallag vil beskytte mot svettelukt i opptil 24 timer. Deodoranten er ozonvennlig, ikke testet på dyr, fri for kjemikalier og anbefales for alle, også de med vanskelig og sart hud. Varighet opptil et år. Bare pass på at deodoranten ikke faller i gulvet.
Rexina Skrevet 25. november 2006 #20 Skrevet 25. november 2006 Og den koster rundt 100-lappen altså? det er jo ikke dyrt det da for ett års forbruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå