Cappuccino Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Hvordan bruker dere knuteskjulere, må de klemmes sammen, limes fast eller sitter de av seg selv når de lukkes? Noen som har en spesiell type å anbefale?
Gjest Saramia Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Knuteskjulere???? Hva i heiteste er det? Går man rundt og knyter på alle mulige ting og så skal man skjule det etterpå? :klø:
Spirito Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Knuteskjulere???? Hva i heiteste er det? Går man rundt og knyter på alle mulige ting og så skal man skjule det etterpå? :klø: ← Jeg tror vi snakker om smykkelaging her.
Ugla Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Knuteskjulere???? Hva i heiteste er det? :klø: ← Det samme tenkte jeg... :klø: Jeg tror vi snakker om smykkelaging her. ← Takk for opplysningen...
Riona Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Knuteskjulere???? Hva i heiteste er det? Går man rundt og knyter på alle mulige ting og så skal man skjule det etterpå? :klø: ← bra spørsmål. jeg visste heller ikke hva d var
monikabrx Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Man klemmer den sammen over knuta,da blir det som en metallperle,med feste.Så da fester man øredobben eller smykke kloa i festene. Slik blir det en pen avsluttning,istedenfor en knute. Vanskelig å forklare Men man forstår det med en gang man ser dem.
Cappuccino Skrevet 28. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2006 Man klemmer den sammen over knuta,da blir det som en metallperle,med feste.Så da fester man øredobben eller smykke kloa i festene. Slik blir det en pen avsluttning,istedenfor en knute. Vanskelig å forklare Men man forstår det med en gang man ser dem. ← Jeg har kjøpt en type, og ser jo hvordan den skal være når den er sammenklemt, men den var så liten, lurer på om den rett og slett var for liten, fikk liksom ikke klemt den rundt wireklemmen. Får kanskje prøve på nytt, eller få tak i en annen type tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå