Gå til innhold

Knuteskjuler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bruker dere knuteskjulere, må de klemmes sammen, limes fast eller sitter de av seg selv når de lukkes? Noen som har en spesiell type å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knuteskjulere???? Hva i heiteste er det? Går man rundt og knyter på alle mulige ting og så skal man skjule det etterpå? :klø:

Skrevet
Knuteskjulere???? Hva i heiteste er det? Går man rundt og knyter på alle mulige ting og så skal man skjule det etterpå? :klø:

Jeg tror vi snakker om smykkelaging her. :ler:

Skrevet
Knuteskjulere???? Hva i heiteste er det?  :klø:

Det samme tenkte jeg... :klø:

Jeg tror vi snakker om smykkelaging her. :ler:

Takk for opplysningen... ;)

Skrevet

:ler:

bra spørsmål.

jeg visste heller ikke hva d var

Skrevet

Man klemmer den sammen over knuta,da blir det som en metallperle,med feste.Så da fester man øredobben eller smykke kloa i festene.

Slik blir det en pen avsluttning,istedenfor en knute.

Vanskelig å forklare :ler:

Men man forstår det med en gang man ser dem.

Skrevet
Man klemmer den sammen over knuta,da blir det som en metallperle,med feste.Så da fester man øredobben eller smykke kloa i festene.

Slik blir det en pen avsluttning,istedenfor en knute.

Vanskelig å forklare  :ler:

Men man forstår det med en gang man ser dem.

Jeg har kjøpt en type, og ser jo hvordan den skal være når den er sammenklemt, men den var så liten, lurer på om den rett og slett var for liten, fikk liksom ikke klemt den rundt wireklemmen. Får kanskje prøve på nytt, eller få tak i en annen type tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...