Gjest Bambii Skrevet 5. februar 2003 #1 Skrevet 5. februar 2003 Har noen erfaring med eple edikk tabletter? Har kjøpt noen nå og tar to morgen og to kveld. Går man ned i vekt ved å ta de? Er det så at de setter fart på forbrenningen? Jeg spiser sunt og har begynt å trene også, så jeg er ikke ute etter noen "mirakelkur" i full fart, men fint om man kan få en flying start så jeg ser litt resultater nå.
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2003 #2 Skrevet 5. februar 2003 Setter fart på forbrenningen. Kjøp deg Ingers brød. Holder deg mett hele dagen. Spiser 5 skiver om dagen og er mett hele dagen. Jaget etter søtt forsvinner...
Gjest Bambii Skrevet 6. februar 2003 #3 Skrevet 6. februar 2003 Hei, Ingers brød - kan man få kjøpt det i butikken? I så fall hvilke(n)? eller må man i bakeri? Hørtes smart ut det. Ellers noen andre gode råd for å få opp forbrenningen?
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2003 #4 Skrevet 6. februar 2003 Hei ! Jeg tok 2 epleeddik-kapsler hver dag fra april til september/oktober og gikk ned 18 kg ! Søthungeren forsvant og jeg fikk mindre matlyst. Virket som om epleeddik-kaslene satte fart i forbrenningen. Men jeg kjenner mange som har prøvd dem uten resultat, så dette varierer veldig fra person til person.
Gjest Starya Skrevet 6. februar 2003 #5 Skrevet 6. februar 2003 Ingers brød: 1,3 kg fin sammalt hvete 200 g grov sammalt rug 200 g helkorn hvete 75 g gjær 2 strøkne ts salt 9 dl hvetekli/kruskakli 1,8 dl lunkent vann (37 grader) eller 1 ltr søt eller dur skummet melk + 8 dl vann 1 dl linfrø 1 dl solsikkekjerner Dette gir tre brød i 2-liters former, eller fire brød i 1,5 liters former Bland alt det tørre, rør gjæren ut i litt av væsken og arbeid alle ingrediensene godt sammen, enten i kjøkkenmaskin eller for hånd. Deigen blir veldig løs, men den skal være slik. Den kan ikke eltes på bordet. Hev deigen i underkant av en time i bakebollen, slå luften ut av deigen og la den heve en gang til i bollen, i ca en halv time. Slå luften ut av deigen igjen og spa/hell den ut i smuret former. Sett deretter brødene inn i varm ovn på 220 grader både over og undervarme. Brødene skal stekes i ca en time. Brødene er litt fuktige inni, og de henger på kniven når du skjærer i dem. Slik skal de være. Når man har et fuktig brød, så klarer man seg med mindre pålegg. Brødene kan mugne om de ligger for lenge i romtemperatur, derfor bør du fryse dem eller oppbevare dem i kjøleskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå