Gå til innhold

Sopp - Glattbarbering

Sandman

Anbefalte innlegg

Dette skrev en kvinne på en diskusjonsside på nettet:

"Jeg var tidligere plaget med mye soppinfeksjon. Og ja, jeg glattbarberte meg hele tiden. Da blir man ofte klam i hakket fordi leppene så og si limer seg sammen. Det er ikke noe hår der som gjør at det blir noe luft i underlivet. Sopp trives på mørke og fuktige steder, ergo - i en glattbarbert mus.

Til og med legen anbefalte meg å la det gro litt. Vi snakker selvfølgelig ikke hattefôr nedover lårene, men litt bare."

Hvorfor sverger dere til denne evindelige glattbarberingen, jenter? Det ser jo ut som det ikke er annet en strev, styr og problemer forbundet med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Til og med legen anbefalte meg å la det gro litt. Vi snakker selvfølgelig ikke hattefôr nedover lårene' date=' men litt bare.[/quote']

:hoho: du er morsom du..... hattefor :ler2:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

noen tåler ikke å bruke bind når de har mensen engang, fordi de da får sopp. dette gjelder ikke alle, like lite som at alle får sopp om de velger å barbere seg.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman

noen kvinner barberer seg og noen gjørt d ikke.

Til og med jeg har registrert det, sexysadie.... kanskje ikke i virkeligheten da men... men det finns masse kulørte publikasjoner hvor begge fenomener forekommer.

:o :o :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg pleier og barbere meg nedentil. før tok jeg alt så jeg var glatt barbert. men nå er den en liten stripe der. ganske sexy syntes jeg. og det var samboeren min som ville at jegg skulle ha en stripe der. pretty sexy........ YES.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sopp kan man da få om man er barbert eller ikke.

Jeg, som gjest lar en liten stripe være igjen.

Å ja, det er strevsomt- :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er en direkte årsak til sopp. Jeg gjør det i perioder (når jeg gidder :-) )og har aldri vært plaget av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...