Gjest Kermit Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Er det noen som vet om Rabbit.no tar betalt for disse push meldingene de pøser ut? Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har kontaktet dem for å be dem slutte å sende meg disse, men nytter det? Neida!
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Sånn dritt. Fikk faktisk en i dag. Den første. Skjønte ikke helt hva det var. Har nemlig helt nytt nummer og det er hemmelig. Hvor søren har de fått det fra?
Gjest Kermit Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Kanskje noen har hatt nummeret før deg og har meldt seg på en eller annen tjeneste. Senest forleden fikk jeg en melding(igjen) fra Rabbit.no om at jeg var fjernet fra listene deres, men det første fant på mobilen i morges var en ny push melding.
Catzy Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Hva med å ta kontakt med Forbrukerombudet? Kanskje de har vært borti rabitt.no tidligere, og vet hvordan det kan stoppes. Alternativt ta kontakt med Forbrukerinspektørene eller TV2 hjelper deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå