Gjest Fineline Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Ja, denne adventstiden har jeg lyst til å gjøre til noe ekstra... for både mannen min og meg selv. Har tenkt på kalendergaver i form av massasje, deilige mat-overraskelser, samt litt mer frekke ting som lett stripp, o.l. Mangler fantasi til alle dagene, men er veldig mottakelig for forslag!
pellegrino Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Spiselig undertøy (truse), for moro skyld?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Hahaha,da heter det ikke julekalender men sugekalender.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Hehe, alt tenger jo ikke være kjæreste og sex-relatert,vel? du kan jo ha en dag hvor han skal se nøye på hva du har på deg før du går på jobb-og den dagen har du ikke truse feks. Eller kakao med krem en dag, eller... Kjæresten min og jeg laget kalender sammen, med annenhverdag, det var hans forslag forresten, veldig artig. Vi kom til halveis i desember også satt vi i senga og åpna resten - som to utålmodige barn. Fabelaktig.
Gjest fineline Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Nei, jeg er enig: alt trenger ikke å være sexrelatert. Men det kan komme mye gøy ut av en kalender som har ihvertfall en del som er relatert til emnet Syns jeg har fått flere gøyale tips her, men kunne godt tenkt meg enda mer. Skal tipse mannen, kanskje han også kan velge noen av ideene her... annenhverdag-kalender...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Gjør det enkelt. Kjøp en kasse øl og skriv nummer fra 1-24 på dem.
Gjest Fresh Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Gjør det enkelt. Kjøp en kasse øl og skriv nummer fra 1-24 på dem. ← Kjæresten min var iallefall veldig interessert i denne
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Jeg gjorde faktisk det i fjor. Bjørnemannen var overlykkelig
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 29. november 2006 #10 Skrevet 29. november 2006 Jeg gjorde faktisk det i fjor. Bjørnemannen var overlykkelig ← Synes det hørtes litt kjedelig ut jeg da.........øl er jo godt, men det er jo ikke så spennende å vite at man får en øl flaske hver dag liksom.........
Gjest Gitte Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 Lag en meny over forskjellige ting du kan tenke deg å gi han, middag, frokost på senga, ølservering under fotballkamp, blowjobs osv osv hvor du setter på en pris på hver enkelt ting. I kalenderen får han lapper med en viss sum på. Disse kan han "kjøpe" ting fra menyen for samme dag, eller spare opp til de litt dyrere tingene.. Morsomt
Lestat Skrevet 29. november 2006 #12 Skrevet 29. november 2006 Jeg gjorde faktisk det i fjor. Bjørnemannen var overlykkelig ← Tror jeg på. Ei kasse juleøl hadde vært en perfekt adventskalender
honey21 Skrevet 29. november 2006 #13 Skrevet 29. november 2006 Kjæresten min skal få kindereggkalender av meg han
Sarah Salamander :-) Skrevet 30. november 2006 #14 Skrevet 30. november 2006 Jeg og besteveninnen min hadde en kjempe suksess i fjor: Vi kjøpte inn litt sexy undertøy og et par flasker vin så tok vi masse bilder av hverandre som vi la inn på pc`n og scannet ut. Så fikk typene våre julekalender der det sto "klarer du å vente til 24.desember?" bildene var litt frekkere for hver dag DET VAR SUKSESS, men du bør jo ha en veninne med deg til å knipse. Og gjerne litt innabodrs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå