Loolaa Skrevet 5. februar 2003 #1 Skrevet 5. februar 2003 Er det noen som vet om et sted i Trondheim der jeg kan få tatt en brazilian wax? Jeg har ringt rundt til noen salonger, de gjør det ikke. Litt sint fordi jeg flytt fra Oslo nå. Knurr Ser liksom ikke for meg at jeg kan gjøre det på meg selv og få et flott resultat Loolaa
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 Hvor er det du kan gjøre dette i Oslo? Er det vondt? Burde man "spare" litt først??? Tar de alt? absoulutt alt? Eller bare bikini, og under?? Fortell!
Loolaa Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2003 Jeg har faktisk aldri gjort det, men er såååå lei av å bruke hårfjerningskrem. Når jeg uansett alltid fjerner det meste bortsett fra en strek, så hadde det vært mer praktisk å vokse det vekk. Jeg vet at det gjøres i Oslo (og andre urbane strøk rundt om i verden). Det har vært oppe i forumet før, prøv å søk på det. Eller send en PM til Milla Q, tror hun kan anbefale en salong. Når det gjelder smerten: Har hørt at det gjør litt vondt, men at det er til å leve med. Det er jo fort over da, en får bare bite tenna sammen. loolaa
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 Har aldri barbert meg. Det frister ikke pga alle problemene jeg hører om + at det vokser veldig fort ut. Men dette har jeg tenkt å prøve. Skal ordne time i Oslo etter tips her i forumet. Gruer som en hund men enkelte ting må bare testes ut. Tror jeg starter med en bedre lunch + rødvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå