LadyInRed Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Noen som vet hvor man kan kjøpe GHD rettetang i Norge?? Helst i Oslo, Østfold, Bergen eller Stavanger hvis butikken ikke har nettside.
LadyInRed Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ingen??? For en stund siden fant jeg fram til en nettside for en distributør for dette merket i Norge, så de må jo selge si Norge og....... Problemet er at jeg nå ikke klarer å finne tilbake til siden. Hvis ikke får jeg vel kjøpe på LF, men har helst lyst på norsk stikkontakt så jeg slipper adapter og vil derfor kjøpe i Norge hvis jeg finner rettetangen her. Endret 4. desember 2006 av LadyInRed
Timia Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Cancam selger GHD rettetang og det er vel en cancamfrisør i Oslo tror jeg. Jeg bestilt GHD rettetang fra lookfantastic for 1 år siden og den kom selvfølelig med engelsk stikkkontakt, men det var en sku på midten av den og når jeg åpnet den opp så lå det et norsk støpsel inni det engelske støpselet (tung forklart). Helt genialt. Endret 4. desember 2006 av Timia
Nanaluanna Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har kjøpt min GHD på LF og den hadde norsk stikkontakt ferdig montert...Det var vel denne. Den er forresten veldig god også, men det vet du vel? :-D
LadyInRed Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Den er forresten veldig god også, men det vet du vel? :-D ← jepp
LadyInRed Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har kjøpt min GHD på LF og den hadde norsk stikkontakt ferdig montert... ← bad du om å få tilsendt en med norsk stikkkontakt?
Nanaluanna Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 bad du om å få tilsendt en med norsk stikkkontakt? ← Nei den kom sånn. Veldig greit. Men du kan jo spørre de for sikkerhets skyld om de fremdeles sender med norsk kontakt.
Gjest -eline- Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Nei den kom sånn. Veldig greit. Men du kan jo spørre de for sikkerhets skyld om de fremdeles sender med norsk kontakt. ← ...og skulle det ikke fungere så er det jo bare å klippe av og montere norsk støpsel, det er ikke veldig vanskelig.
LadyInRed Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2006 (endret) fant ut at den selges på cancam som nevnt over. Endret 10. desember 2006 av LadyInRed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå