smily :) Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Noen som har kjøpt slike på nett... jeg syns det er så håpløst med størrelser... Hvis en bukse er ca 83 cm i livvidde, hvilke vanlig størrelse tilsvarer ca det??? HJELP
India Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 De kommer kun i små str. ← de er veldig store i str. velg en eller to str mindre enn du egentlig bruker. jeg bruker 31 i vb bukse og til vanlig er jeg 40-42.
Pauline Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 de er veldig store i str. velg en eller to str mindre enn du egentlig bruker. jeg bruker 31 i vb bukse og til vanlig er jeg 40-42. ← Nei, hadde det bare vært så enkelt. Jeg har en i 27 som er alt for stor og en i 29 som er veldig stram. (Men dog passe) Bruker vanligvis 27 /28 i jeans. Det er det som er problem med å handle på nttet, mye fake og ulike str. Den jeg har i 29 har ikke eksisterende stretch, selv om det skal vær det i følge annonsen jeg kjøpte den i. At livvidden står er til liten hjelp, det er hvor mange cm det er rundt linningen, og da får det jo betydning hvor lav buksa er på livet.
Shanka Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Jeg har 28, og bruker str 38 til vanlig i bukser
Xstar Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 R&R buksene er veldig forskjellige i størrelsene. Kjøpte meg 29 i en av modellene nettopp, men bruker vanligvis str 40. Får ikke på meg 29 i mange andre merker. Det er veldig viktig at selgeren opplyser cm i ivvidde, for da kan man gå ut i fra den buksa som passer best hjemme + hvor mye stretch det er.
Pauline Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Hvilken vb bukse er det dere kjøper i år? Mine er de der med kronene (en med krystall og en hvit) Føler de er så last year at de henger der de henger - innerst i skapet. Men har forstått at det er noen nye på gang, blandt annet en slim fit med helt smale bein, men har som sagt fått nok av de der kronene. De var jo ut nesten med en gang fordi alle hadde dem, og da mener jeg virkelig alle fra 14 år og langt inn i bestemoralder.
Pauline Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Tar tilbake det jeg skrev over, ser at de nye svarte (dog med krone) er lekre. aldri si aldri, kanskje kjøper jeg en selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå