Edie Skrevet 5. februar 2003 #1 Skrevet 5. februar 2003 Dette blir da kanskje først og fresmt rettet til dere som har barn fra før av. Jeg blir tante om en drøy mnd, og vil gjerne ha noen gode forslag til gave å ha med på sykehuset. Noen som har eraringer eller ideer de tror en nybakt mamma og pappa vil bli glad for? Klær får de jo sikkert av alle andre??
Trebarnsmor Skrevet 5. februar 2003 #2 Skrevet 5. februar 2003 Jeg vet hva jeg ønsker at mine venninner skal ta med seg på sykehuset til meg. Det som er så flott er de nyydelige gassballongene der det står: Gratulerer med gutten/jenten. Gjennomsiktige hjerteformet,eller fargerike. Klær er vanlig,bamser også.Men det perfekte til din bestevenninne er en MEGA OLE BRUMM! De er så fine. Litt blomster,en gassballong og en mega Ole er perfekt. Eller en jente-bamse hvis det er en jente. Ellers er det jo tanken som teller.Jeg så i lekebutikken for en uke siden st de hadde fått inn en rosa og en blå gaveboks med en bamse i.Og det sto DET ble en jente/gutt.De var skikkelig fine.Jeg tror det var Brio. Lykke til,jeg håper jeg hjalp deg
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2003 #3 Skrevet 5. februar 2003 Klær er vanlig, jada, men likevel sier alle nybakte foreldre jeg gir gaver til at de får ALDRI nok av det... Jeg gir alltid klær, jeg - men jeg prøver å finne noe som er litt spesielt og fint
Fakse Skrevet 5. februar 2003 #4 Skrevet 5. februar 2003 Dersom du gir klær, så ikke gi i for små størerlser. "Alle" gir i bittesmå størrelser, også er ungen fri for klær når det har gått noen måneder. Bedre med litt store størrelser som foreldrene kan ta frem etterhvert.
Trebarnsmor Skrevet 5. februar 2003 #5 Skrevet 5. februar 2003 Får man for mye klær og har allerede kjøpt noen,er det best å få klær som er for store synes jeg.Da varer de lenger.Unger vokser utrolig fort. Her er en link på gaver: http://www.dinbaby.com/show.asp?xSideId=3712
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2003 #6 Skrevet 5. februar 2003 en av mine beste venninner føder i mai, og jeg skal selvfølgelig kjøpe en liten ting til barnet (store klær, har jeg skjønt). jeg har også lyst til å kjøpe min venninne noe pent, kanskje noe som kommer til nytte på sykehuset, eller noe som er kjekt å ha etter en fødsel. problemet er at jeg ikke har pipling på slikt. jeg kan ikke komme på sykehuset med favorittmaten hennes, f.eks, da dette må sendes i posten. noen forslag? *ravna*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå