Smarties Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Noen som vet hvor man kan få tak i sånn presse som man bruker når man skal lage julesylte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 http://www.tremek.no/ Her har de syltepresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. november 2006 #3 Del Skrevet 24. november 2006 Vi vant vår på juletrefest, den kommer fra fengselsutsalget tror jeg, og mamma sin er også skaffet fra fengselsutsalget (dog i en helt annen del av landet enn der min kommer fra da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg legger ingrediensene i en bolle (for at den skal bli enklere å få ut, legger jeg plast nedi), med en passe stor tallerken, lokk e.l. over (nedi bollen), og så finner jeg noe å sette oppå som press (ikke alt "presset" på en gang, men "litt etter litt"). Har derfor ikke sett behovet for sylt-presse, er jo bare en gang i året jeg ev. har behov for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå