Grace Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jeg skal lage middag til 10 personer i morgen... Men finner ikke på noe.. Taco, Lasagne og Gryterett er uaktuellt. Legger til at jeg ikke akkurat sto først i køen da matlagingskunnskapene ble delt ut Hjeeeelp.....
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hva med hjemmelaget pizza? Eller..... pinnekjøtt? da trenger du riktignok en enorm kjele da...
Nilma Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Bacalao? Enkelt å forberede, trenger minimalt med pass underveis, og ikke noe dilldall ved serveringl.
Gjest niomi Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Lammestek med ovnsstekte poteter? Steken koser seg i ovnen leeenge, og pakkes inn i aluminiumsfolie mens potetene steker. Ellers er jo tapas greit når man har mange gjester. Lag hjemmelagede kjøttboller (så enkelt at til og meg jeg klarer det), kongereker, varm kyllingklubber i ovnen, ovnsstek potetbåter, lag tomatsaus, eller varm en fra glass, lag, eller kjøp aoli, kjøp en god skinke og kanskje spekepølse, bak eller kjøp godt brød, del opp ostebiter, server oliven. Og gjerne en enkel grønn salat til. Elsker tapas!
Arwen Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Kalkun med yummi stuffing. Fersk pasta med kjøttboller og tomatsaus (har en knallbra oppskrift hvis du bestemmer deg for det ) Jeg serverer med nybakt brød og salat.
Grace Skrevet 24. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2006 Kalkun med yummi stuffing. Fersk pasta med kjøttboller og tomatsaus (har en knallbra oppskrift hvis du bestemmer deg for det ) Jeg serverer med nybakt brød og salat. ← Den ene gjeste som kommer var hos meg på lørdag og lagde akkurat det. Så det utgår i og for seg det også... Men fyr løs med flere forslag
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 ovnsbakt ørret? den lager seg selv, mens du koker poteter og gulerøtter.
pulverheksa Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Her kommer jeg drassende med thailandsk oksehalesuppe igjen.... Den er supergod og lager seg stort sett selv. Du finner oppskrften her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå