Gå til innhold

Brudekjoler Trondheim - Steinkjer????

Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei...

Nå er det jo lenge til jeg skal gifte meg enda da, men litt "kartliegging" står nå "på programmet"...

Jeg lurer på hvilke forretninger/salonger som selger brudekjoler i strekningen Trondheim - Steinkjer...

Jeg vet om EvaBrud på Heimdal i Trondheim, og Vitabella på Stjørdal....

Men det må da være noen flere???

Vet du av noen????

Hvor kjøpte/leide dere deres brudekjole, og hvilke erfaringer har du med den salongen???

*overivrig-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Chiquita!

Jeg har leid min kjole på Tessem Brudesalong i

Trondheim sentrum - ved Leutenhaven.

Synes jeg fikk kjempebra hjelp og service der, så den

kan jeg gjerne anbefale :D

Lurt å ringe dit for å bestille time på forhånd, for da

er du sikker på at de har tid til deg når du kommer!

Hvis du sender med en PM så kan jeg gi deg tlf.nr. dit :D

Lykke til i jakten på brudekjolen!

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg leide kjole hos FrøkenFrue i Trondheim, og jeg mener bestemt å huske at hun som drev den reiste til Steinkjer av og til og viste kjoler der. Du kan jo ringe og høre om de skal dit i nærmeste framtid. Når det er sagt var jeg IKKE fornøyd med den salongen! Jeg fant riktignok en nydelig kjole der, og leide den iom. at jeg ikke ville droppe drømmekjolen pga. dårlig service. Det jeg reagerte på, og som jeg også har hørt at andre har reagert på der, er at de er veeeldig hyggelige når du er der første gang. Når du så kommer tilbake for å prøve utstyr, er de utrolig pågående mht. å selge deg all verdens tilbehør. Jeg hadde fått et lite hint om dette fra ei venninne på forhånd, og var derfor litt obs. Da jeg sa fra om at jeg ikke ville ha ei hårspenne (til flere hundre kroner) og ei lita veske (som ble for dillete for meg), var de plutselig ikke så vennlige lenger. De nærmest slengte undertøy, smykker og sko på meg, uten å vise ulike alternativer (og selvsagt uten å presentere pris), og jeg måtte selv spørre om de hadde andre typer sko etc. Det virket som om de hadde veldig dårlig tid, og jeg må ærlig talt innrømme at jeg ble litt tatt på senga. Rakk ikke å tenke, og først etterpå kom jeg på ting jeg ville sett mer på før jeg bestemte meg etc. Klarte heller ikke å si fra om at jeg følte meg dårlig behandlet, noe jeg i ettertid tenker at jeg skulle sagt klart fra om. De to venninnene som var med meg var sjokkerte over behandlingen, og sa at de aldri ville anbefale andre å gå dit. Det ble ikke akkurat noen takkekort på den brudesalongen, nei....

Tror nok ikke alle har samme erfaring som meg, men tror det lønner seg å ha det i bakhodet, og være bestemt på hva man vil ha/ikke ha, si klart fra om at man forventer skikkelig behandling dersom man ikke får det etc. Brudesalongene har jo tilnærmet monopol på sine varer og kan nesten gjøre hva de vil. Når man skal gifte seg er man jo allikevel nesten avhengig av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Trondheim ligger FrøkenFrue da???

(Jeg er ikke så veldig kjnet, men...)

Fra her jeg bor er det nesten kortere å reise til Trondheim, så jeg er ikke avhengig av at de skal til Steinkjer...

Men takk alikevell...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ragnhils ikke innlogget

Ta et søk på gule sider :-)

Fant en brudesalong på Solsiden i Tr.heim, en i Kongensgt (TEssem), en på orkanger, en på verdal og en på Steinkjer. I tillegg - Frøken Frue, som ikke er viden kjent for service.. Tror de ligger i Karl Johans gt i Trondheim.. De har (eller hadde) en avd. på steinkjer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Frøken Frue ligger i Karl Johans gate ja (tverrgate mellom Søndre og Nordre, ganske langt ned mot Fjordgt.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte kjole hos Tessem, og de er veldig greie og hjelpsomme. Jeg kjøpte på salget, og damen så på meg hvilken størrelse og snitt jeg burde ha, og så fant hun de peneste kjolene hun ville jeg skulle prøve, med begrunnelsen at de beste går først, så da prøver du de. Hun fortalte meg at hun var ikke ute etter å prakke på meg dyrest mulig kjole, men å finne rette kjolen til personen, eller å "skape en brud" som hun kalte det.

Hun hadde også godt utvalg i utrolig flotte utleiekjoler !

Skoene mine skal jeg kjøpe hos Evabrud på heimdal, de er 2-300 billigere der enn hos Tessem.

FrøkenFrue har medium utvalg, og som før nevnt temmelig laber kundeservice. Jeg gadd ikke gå tilbake etter første besøk ivertfall, de drev og pushet meg på å booke utleiekjole "de går nok veldig fort nå".

VitaBella på stjørdal har et bittelite overfylt kott med etter min mening temmelig stygge kjoler (kanskje hun selger ut årets kolleksjon fort hver år?) men er eneforhandler av Lilly i trøndelag. For min del var turen bortkastet, men hun skulle få mye Lilly i jan/feb 03 sa hun.

Excellent brudesalong...har jeg ikke vært på, men har ikke hørt noe ille om den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...