Sarah Salamander :-) Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Har bestilt en klokke fra The Official Superman Store http://supermangiftstore.stores.yahoo.net/suwamanofst.html til min kjære. Skal være julegave. Bestilte den 19.10 fikk umiddelbart automatisk reply mail fra dem der det sto bestillings nummer, hvor den skal sendes osv. Sto at det tar 2-3 uker, men kan ta opp til 6-8 uker. Det som er rart er at det ikke en gang er trukket noe beløp fra Mastercardet mitt heller…. I dag leste jeg følgende melding på nettsiden deres Due to Family Health reasons, we are closing the store. Every item, including the domain name will be sold off. Prices and availability subject to change without notice. -Please allow up to 2-3 weeks for delivery. - Some of our High End items may take 6-8 weeks. - We reserve the right to replace out of stock items with similar merchandise. Bør jeg ringe dem i USA eller skal jeg vente enda litt til…. Er så sinsykt kipt hvis ikke pakken kommer før jul….. eller ikke i det heletatt…
Badlands Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Ville absolutt ringt dem. Hvis det har blitt noe rot der, risikerer du at de evt. selger klokka til noen andre, for å kvitte seg med varene sine så fort som mulig, hvis den ikke allerede er sendt.
Nemesis Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Har du nettbank så gå inn og se om de har trekt penger. Står beløpet du har betalt i kursiv så har de ikke trekt pengene men reservert dem. Viss jeg ikke tar helt feil så har de ikke lov å trekke deg før varen er sendt i følge amerikansk lov. Så da får du ihvertfall en liten oversikt om varen er sendt eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå