Gå til innhold

Min kjole!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernesol
Skrevet

Har ikke noen forslag til brudebuketter, men ville bare si at kjolen var helt nyydelig... En ordentlig drømmekjole:D

Kom forresten på et nettsted som jeg synes har ganske mange fine buketter: http://www.wiggyflowers.com/

-Stjernesol

Skrevet

Kjempefin kjole!!!! Helt min smak!

Når det gjelder blomster så er jeg en stor tilhenger av mørkerøde roser.

Jeg selv skal ha en dråpeformet bukett med mørkerøde roser, få små hvite roseknopper, eføy og hvitt gjennomsiktig bånd innimellom.

Når du skal velge deg form må buketten må du ta hensyn til bysten din (størrelsen på puppene)

Svigerinnen min har ikke så store bryster, så hun hadde en rund bukett, kuppelformet, med røde roser. Det var grønne små blader som hang nedover, perlebånd.

Jeg har litt stor byste så jeg valgte dråpeformet bukett.

Ellers vill det ha blitt så mye "rundt" om du skjønner....

Skrevet

Nyyydelig kjole!! :P

Juni-brud:

Jeg har aldri tenkt på størrelsen på bysten min når jeg skal velge form på brudebuketten min. Jeg har liten byste, men har bestemt meg for å ha en dråpeformet bukett. Jeg synest de er finest. Blir dette helt feil eller?? :-?

Jeg tenkte at det vikrigste er at jeg synest selve buketten er fin, og at den passer kjolen selvsagt. Farger og hvilke blomster som skal brukes, er det sambo som skal bestemme. Gleder meg til å se den på bryllupsdagen. :P

Skrevet

Turi; Tror ikke det er så farlig å ha dråpeformet om du har liten byste, det får deg til å virke høy og slank.

Men dersom jeg skulle hatt en rund bukett ville jeg, pga. bysten ha blitt "rund" i overkroppe.

Det er i alle fall det hun som jobber i brudesalongen der jeg kjøpte kjolen min sa, og henne som ordner blomstene.

Skrevet

Juni-brud. Jeg må si at jeg reagerte litt på det du sa om at man må ta hensyn til bysten når man velger bukett. Aldri hørt sånnt tull. Man velger bukett utfra hvilken kjole man har.

Til deg som laget tråden. En dråpeformet bukett kan du sikkert ha. Men det er greit å vise kjolen til de som skal lage buketten - de kan si om en slik bukett passer til type kjole...

Skrevet

Viwi; Jeg har ikke tatt det ut av løse luften. Forteller bare det som jeg ble fortalt av personer som har jobbet med det i en årrekke.

Og det er jo ganske logisk egentlig...rundt og rundt det blir jo rundt. Har du rund byste(dvs stor) og en litt lang bukett vil det jo ikke bli så mye rundt :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen....

Koselig at så mange likte kjolen :D

Når det gjelder brudebuketten kjenner jeg hun som skal lage den, så vi finner nok ut en fin form på buketten... Men det var disse fargeneda :o Jeg synes og mørkerøde roser er fint, men er redd for at det blir for "hardt" hvis dere skjønner... Får vel bare gruble litt mer :lol:

Skrevet

Gjest:

Fargevalget ditt må passe deg og dine farger. Jeg synest f.eks. at røde roser er noe av det fineste som finens, men jeg kunne aldri brukt det i min bukett. Mer "rolige" og "duse" farger passer bedre til meg. Jeg er ikke den "dramatiske" typen som jeg synest røde roser passer til.

Sammen med hun som skal lage buketten din, kommer dere sikkert fram til hvilke farger som passer deg. :P

Skrevet

Helt herlig kjole. Jeg blir helt sjuk...Driver fortsatt å leter. Det er jo så mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...