Gå til innhold

Brudebukett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Det er så vanskelig!! ...aner ikke, vet ikke hvilke farger jeg vil ha, vet ikke hvilke blomster... men der er faktisk et blad viet til blomster i bryllupshylla på Narvesen! Det har jeg iallfall kjøpt!! Men nr. 16 var veldig fin :)

Skrevet

Nr 16 var veldig fin og enkel. Selv tror jeg at jeg vil ha noe med litt mer farge i.

Skrevet

Min skal se ut som denne.

(øverst på siden)

Skrevet

På en tråd sto det noe om at vedkommende hadde fått beskjed om at buketten skulle være maks 40 cm lang fra sentrum av buketten.

Noen som vet hvordan buketten bør være ut i fra høyde, type kjole eller andre ting?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
På en tråd sto det noe om at vedkommende hadde fått beskjed om at buketten skulle være maks 40 cm lang fra sentrum av buketten.

Noen som vet hvordan buketten bør være ut i fra høyde, type kjole eller andre ting?

Det kommer an på bruden, hva hun ønsker, kjolen, størrelsen på bruden ;) osv osv.

Jeg har laget en 80 cm lang, smal bukett til en tynn brud med fotsid, enkel kjole i fløyel og tyll. Min egen bukett var kun en mosekule med orkideer på.

Dette må du diskutere med dekoratøren, for her blir det bare synsing.

Skrevet (endret)

Det ernok jeg som skal ha en som er max 40 cm, det var slik de målte det på butikken rett og slett fordi mønsteret på kjolen er slik at det ville komme i konflikt dersom den var lenger, og det ønsket jeg ikke (det kommer altså broderi opp midt forran på kjolen, som jeg ikke vil "forstyrre" med blomster, og det mente også de på butikken, og de målte de til at altå ca 40 cm var passe lang bukett for meg til min kjole)

Vil jo avhenge helt av kjolen, av deg og av dine ønsker da, finn kjolen først, og ta med bilde av denne til dekoratøren (eller ialle fall en beskrivelse)

Jge har ikke bestemt meg for bukett enda, og har ikke noe bilde å vise til, men jeg ser for meg noe basert på (mørke)røde roser, som altså henger litt, sånn ca 40 cm altså, og ettersom kjolen har (bittesmå)perler, jeg har perlesmykke og den heklede krona jeg skal ha på hodet skal ha perler og antakelig også perler på sløret så muligens perler i blomstene også for å "knytte det hele sammen" som dama på butikken snakka så mye om, med mindre det blir "for mye". Mulig jeg inkluderer et lite heklet bånd på et vis for å knytte det mot krona i stedet (eller i tillegg?)

Endret av Malama
Skrevet (endret)

Min ser omtrendt slik ut.

Rund rosebukett m to farger. (De kaller dem soft og medium pink.)

BILDE

Endret av *Emma*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...