pusejenta Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Så var det å prøve å være julebordets dronning, Jeg skal gå med en burgunder rød kjøle med litt utringning. Den er litt salsa inspirert og er lang. Jeg har lillabrunt hår med litt lyse striper og nordisk hud, brune øyne. Noen som har tips om sminke som kan passe til dette? Kansje dere vet om noen bilder på nett? Jeg fokuserer på øynene/kinnene håret, da jeg ikke er så begeistret for leppene Alle råd mottas med takk
Catzy Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Smokey eyes med en øyeskygge som matcher hår eller kjole (eller begge)? Alternativt grå øyeskygge. Tenker at det kan være fint til litt latino look, særlig siden du ikke vil markere leppene dine. Skaff en highlighter til å bruke for å markere høye kinnbein. Med mindre du har eplekinn, så kan du i hvertfall skape en illusjon av høye kinnbein. Grei forklaring på smokey eyes her http://www.kevynaucoin.com/lessons/?vanessa Og ta en titt på highlighting for å se hva du kan gjøre med kinnene. Ville ikke tatt den helt ut slik som på bildet, siden jeg tror det passer best på en fotosession, men den gir deg noen hint om hvordan du kan gjøre det.
Gjest Shayla Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Det høres ut som håret og kjolen din har litt likeheter. Så ikke gå for lilla rød toner i sminken det blir altfor mye av det gode. Jeg tror jeg ville godt for smokey eyes men i brun toner. Litt solpudder og en lett rouge. Siden du ikke vil fremheve leppene, da kan du godt fremheve øynene en god del. Til leppene ville jeg kjøpt rosebud leppepomade, den med jordbær. Den gir leppende dine en normal glød, slik at de ikke ser helt døde ut. En veldig god investering og den holder en evighet Håper du finner ut av det! Lykke til
Rexina Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Et alternativ for rosebud er leppomade fra Prada. De er billigere, og veldig gode på lukt og konsistens Fåes kjøpt på Vita og Cubus blandt annet.
CherryBlossom Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Støtter den med brun øyenskygge, blir alltid penest, synes jeg!
UME Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Brun smokey eyes blir vel "penest", mens ein blir litt meir "rocka" med grå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå