monikabrx Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 insp. av parfymefis.. Hva er den dessidert verste lukta du vet om? Personlig tror jeg det må bli damer som kommer på bussen med møkkete pels dynka i ørten forskjellige parfymer,som liksom skal kamuflere fylle/hvitløks ånden fra i går.
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Delt førsteplass mellom kattepiss, hønsemøkk og bevergjel.
Morea Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 - Lukta av våt, gammel bikkje (helt grusomt) - Hannkatt-tiss (særlig i mopedhjelmen du har glemt utenfor trappa og tar på om morgenen) - Oppkast - Råtten fisk/råtne egg
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Kattepiss, og folk som lukter en blanding av røyk, hvitløk og masse billig parfyme.
Gjest Miloine Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 - Lukta av våt, gammel bikkje (helt grusomt) - Hannkatt-tiss (særlig i mopedhjelmen du har glemt utenfor trappa og tar på om morgenen)- Oppkast - Råtten fisk/råtne egg ← å fyttirakkern, vedder for du ikke slenger`n fra deg der engang til så katten kan bruke hjelmen som do Signerer alt det du har skrevet opp, men tilføyer fordærvet kjøtt!
Arkana Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Sur røyklukt (huff, å sitte ved siden av røykere på T-banen er grusomt, skjønner de ikke selv hvordan de stinker?) og våt hund. Oppkast og råtten mat er også med på toppen.
onyx Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Ikke rengjort hull-i-gulvet do i 40 varmegrader, der helst en busslast (eller 3) med magesyketurister har vært før deg...
Amanlis Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 Oppkast tar førsteplassen Tåfis og råtne egg er ikke deilig det heller.
Colargol Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Sur røyklukt (huff, å sitte ved siden av røykere på T-banen er grusomt, skjønner de ikke selv hvordan de stinker?). ← Nei, faktisk ikke....sjelden jeg kjenner det på meg selv... MEN man vet da å ikke putte en sneip i lomma når man går inn et sted, for DET stinker SKIKKELIG ille!!! Bør slutte å røyke jeg nå, jeg vet det så godt... Men jeg synes det er aller verst når folk fiser inne i bilen på vinteren, sånne skikkelige stinkbomber! Ikke kult å skulle åpne vinduene for å lufte heller liksom! Ellers så kan vel minner om en gammel lærer med skikkelig svettlukt og MASSE ekkel parfyme i tillegg, vekke gamle "gode" minner!
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #12 Skrevet 24. november 2006 Der eg jobbar står det alltid parfyme på vasken. Av BILLIG sort, som lukta orntli sterkt, tungt og litt sånn "gammel dame aktig". Når nokon har vært på toalettet og bomelomma, så sprayar dei med den parfymen i rommet.. og da blandar det seg til etlanna ubeskrivelig ekkelt!! den lukta er fææææææl!!! I tillegg hata eg spy-lukt.. og andre obligatoriske ting som råttent kjøtt osv..
monikabrx Skrevet 24. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2006 (endret) Der eg jobbar står det alltid parfyme på vasken. Av BILLIG sort, som lukta orntli sterkt, tungt og litt sånn "gammel dame aktig". Når nokon har vært på toalettet og bomelomma, så sprayar dei med den parfymen i rommet.. og da blandar det seg til etlanna ubeskrivelig ekkelt!! den lukta er fææææææl!!! I tillegg hata eg spy-lukt.. og andre obligatoriske ting som råttent kjøtt osv.. ← æsj.....ja,vond lukt i forsøk på å prøve å kamuflere annen vond lukt er fælt Endret 24. november 2006 av monikabrx
Gjest Hedda Gabler Skrevet 24. november 2006 #14 Skrevet 24. november 2006 Makrell i tomat Rakfisklake
Fam Skrevet 25. november 2006 #15 Skrevet 25. november 2006 Nr. 1 Svettelukt (minner om gammel løk og ertesuppe uæææ) Nr. 2 Tåfis ( gir meg faktisk hodepine) Nr. 3 Gammel fyll...og "ny fyll" også om jeg ikke har drukket alko selv Nr. 4 Oppkast
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #16 Skrevet 25. november 2006 Makrell i tomat ← Mitt favorittpålegg! Men jeg kan gjerne gurgle litt Old Spice etterpå, hvis det hjelper.
Drua Skrevet 25. november 2006 #17 Skrevet 25. november 2006 Oppkast og rullingsmennesker som sparer på sneipen.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 25. november 2006 #18 Skrevet 25. november 2006 Mitt favorittpålegg! Men jeg kan gjerne gurgle litt Old Spice etterpå, hvis det hjelper. ← Ja, vær så snill! Og du kan godt be de i kantina mi som sitter og vifter med dette brekningsmiddelet det samme tipset.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. november 2006 #19 Skrevet 25. november 2006 Det er klisjé å svare dette men råtten fisk er det desidert ekleste jeg kan tenke meg stanken av. Fy søren. Det er så ekkelt! Var borti det nå for ikke så lenge siden. Også kommer røyk på en god andreplass tenker jeg.
monikabrx Skrevet 25. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 25. november 2006 jeg vet om mange som ikke takler lukta av makrell i tomat. Bla mannen min,han blir helt hysterisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå