Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Uææ Sto å nappa øyenbrynene i kveld av kjedsomhet, og da jeg så en saks på vasken fikk jeg den brilliante ideen at jeg kan jo klippe litt! Men det gikk helt galt og nå har jeg klippet av meg halve det ene øyenbrynet! Ser jo helt dust ut! Hvor gang tid tar det før den vokser ut igjen? Driver å prøver å farge den nå for at det skal se normalt ut, men det ser ikke ut til å fungere... Dessuten sølte jeg farge i øynene og det svei kjempevondt. Jeg vil ha buskebryna mine tilbake! Uff, prosjekter som utføres av kjedsomhet midt på natta er absolutt ikke til å anbefale! Det verste er at dette har jeg gjort før, men lærte jeg av det? Nei..
Gjest Pax Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Huff... Det tar en stund før de vokser ut igjen, ja. Men du har jo klippet, ikke nappet, så det tar vel ikke såååå lang tid.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Uff, det er så stygt for jeg har prestert å klippe midt i øyenbrynet også, altså det er hår, så ikke hår og hår igjen Og det hjelper jo ikke med sminke heller uten at det ser falskt ut. Skikkelig sånn fjortisøyenbryn, også bare det ene.. Jaja, jeg får bare fortelle alle jeg ser at jeg har lekt med saksen da.
Gjest gjesta Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Beklager, måtte bare le litt. Hvis du ikke har klippet av alt, dvs det er korte hår der du har klippet, ser det jo ikke så unaturlig ut med sminke. Bruk øyenbrynssminke i kompaktform (ikke blyant), de har en bra på Body Shop f.eks.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Jeg har diverse øyenbrynsprodukter; kompaktpudder, farget gele og blyant som jeg driver å prøver meg fram med, men får det ikke til å se helt naturlig ut. Og det ene øyenbrynet er jo normalt . Men men, jeg får lappe det sammen så godt jeg kan til det vokser ut Typisk at jeg klarer sånt da. Også rett før jeg skal på storbyferie med venninner også. Ville jo bare pynte meg!
Gjest Miloine Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 (endret) må le jeg også! Sånne "teite" ting gjør jeg også når jeg skal bli ekstra fin, så jeg kjenner meg igjen i det du har gjort Godt du ikke skal stå brud, bli intervjuet på tv o.l. da Da jeg var lita kommenterte alle at jeg hadde så lange øyevipper! Jeg trodde det var stygt jeg, så jeg klippte dem vekk Endret 24. november 2006 av Miloine
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Godt du ikke skal stå brud, bli intervjuet på tv o.l. da Huff ja, da må jeg instruere min forlover i god tid om å fjerne alle sakser i god tid før bryllupper
Cata Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Og det ene øyenbrynet er jo normalt . Men men, jeg får lappe det sammen så godt jeg kan til det vokser ut ← Klippe det andre også? Så har du to like..... *skynder seg ut av tråden igjen, for det er ikke pent å mobbe - men kommentaren bare måtte ut *
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 Hehe, mobb i vei, når jeg er så dum fortjener jeg det
Gjest Saramia Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 Sorry men :hoho: :hoho: Hvordan i alle dager har du klart å klippe av deg HALVE øyenbrynet? Burde du ikke oppdaget det litt før? Om noen spør kan du bare si det er det hotteste i Paris nå
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Jeg bomma litt! Og med en stor kjøkkensaks forsvinner halve øyenbryner når man bommer "litt"
Gjest Pax Skrevet 24. november 2006 #12 Skrevet 24. november 2006 Kanskje det derfor du ikke er fotogen?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #13 Skrevet 24. november 2006 Næhææi, for jeg var ikke fotogen før jeg klipte av meg øyenbrynet heller. Men nå har jeg fikset det ganske bra med sminke, så ser ikke så gale ut heldigvis.
Gjest Dallandra Skrevet 24. november 2006 #14 Skrevet 24. november 2006 Uhell kan skje den beste Norwegian Blue...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå