Gå til innhold

Det kiler!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en gutt som ikke har blitt mye sugd, men synes uansett det kiler skikkelig å sugd/slikket på hodet. Så mye at det ikke er deilig. Jeg elsker å bli sugd opp og ned (når jenta tar hele munnen rundt liksom, hvis dere skjønner), men slikking eller sutting på hodet klarer jeg ikke! Som om hodet er overfølsomt.

Om ikke gutta tør, så i hvert fall dere jenter. Har dere vært borti noe sånt før?

Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan vel sammenlignes med svært sensitive klitoriser.

Jeg er slik. Jeg liker ikke direkte berøring eller oralsex som går rett på klitten. Jeg elsker å bli slikket, men ikke i konsentrert form direkte på klitten, i alle fall ikke for lenge av gangen.

MIn erfaring er at de fleste menn er altfor lite forsiktig når det gjelder akkurat den lille delen av kvinnekroppen.

Noen tror visst at det er en magisk knapp som skal gnis på, hardt og lenge, med tommelen, og så skal det liksom bare eksplodere. det sammen med stiv, hard tunge rett mot den.

Nei, man skal behandle området rundt.. Erte, leke, bytte på å være fast og myk.. Streife innom klitten av og til.. Kanskje suge lett på den, men aldri, aldri dra "forhuden" på klitten tilbake og bare går rett på. Og i alle fall ALDRI bite!

Derfor antar jeg at det også finnes menn som opplever direkte stimulans på de mest følsomme punktene som ubehagelig. Jeg har pleid å spørre hva de liker/ikke liker, når jeg har hatt oralsex med nye partnere. Kiler det for mye? For lite? Fortrekker de slik eller sånn?

Åpenhet og ærlighet er alltid et stort pluss. Den andre kan jo ikke vite at noe ikke oppleves som spesielt godt, om det ikke sies ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...