Gå til innhold

Skallet mann - Har jeg sjangs?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jenter!

Hva syns dere om en mann som er nesten skallet, men likevel en ok fyr, tror jeg da...

Vil dere under ellers "like vilkår" velge en med hår? Har vel ikke direkte opplevd å bli avvist, men jeg er så jævlig misunnelig på gutter/med hår på hodet! Er jeg litt på bærtur? Svar ærlig!

Hilsen "roll-on-huet" icon_wink.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kjærester som nesten har vært skallet, og synes det er en uvesentlighet iallefall så lenge gutta er seg selv og gjør det beste ut av det. Tupe eller "hentehår" er turn-of for meg, bedre hvis de har det håret som er igjen helt kortklipt. det kan være veldig sexy icon_biggrin.gif.......så stå på du. Ta vare på utseendet ut ifra forutsetningene dine, og glem bærturen icon_lol.gif

Skrevet

Yes baby - du har sjanse, hvertfall hos meg.kyss.gif

Men anskaffer du tupè....... fy_fy.gif

Skrevet

Enig med de andre her. Har veldig sans for moten med barberte hoder på menn, og er de i tillegg stilig kledd og stråler av selvtillit, ja da du...12

Skrevet

Har du sett han som spiller Captain Piquard i Star Trek (og en del andre filmer)? Han er barbert. Tror han har lite hår, men når det er barbert vekk, så synes det ikke. Da blir det bare kult og tøft, synes jeg.

Har man tynt hår på toppen, så hold det kort eller barber det av fullstendig! Det ser aller best ut, veldig ordentlig og ryddig i hvertfall! Barberte skaller vet man jo ikke at mangler litt hår her og der.

Bare en ting til sommeren, hvis du barberer deg: Husk solblokk!!! Hodehuden er veldig lysomfintlig!!!

CAtzy

Skrevet

Helt enig med de andre damene her! icon_smile.gif

Har du noe hår, men mangler det meste, så hold det kort, eller barber av alt! icon_smile.gif

Tupé, "hentesveis", eller noen lange tuster her og der er grusomt.....

Barberte hoder kan være veldig sexy hvis vedkommende har en fin holdning ellers, og viser at han trives sånn som han er. icon_smile.gif

12

Skrevet

Veldig enig.

Ikke hår/kort-kort hår kan se utrolig bra ut.

Kjenner forresten en (ikke fullt 30) med realtivt "utbredt måne" ...

han har utstråling som INGEN annen, og er super-sexy.

Ikke tenk på det, bare hold deg unna hentesveis og andre hjelpemidler.

Skrevet

Veeeeeeeeeeldig enig med @lfa og de andre jentene her!

Kjenner en stilig fyr i midten av 20 årene. Da han ble tynn i håret valgte han å rake bort resten med høvel. Han er skikkelig sexy og egentlig bare temmelig rå...

Utstrålingen kommer fra alle andre steder enn fra håret!

Så vær fornøyd med den du er - og lykke til!!!

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du ikke at det betyr bare at du har masse mannlige hormoner og gjør deg til en utrolig elsker. Det har jeg hørt og har hatt sex med en som var skallet, tror fortsatt det det sier litt

Skrevet

Spiller ingen rolle så lenge mannen kler det:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Skallet er stiiiiiliiiiiig!!!

(er kanskje ikke helt upartisk her siden sambo har barbert hode..hehe)

Det er så deilig å stryke over.... Og sove inntil. Ingen hår i munnen.

Gutter med hår- æsj.

Gutter uten hår- yummie icon_smile.gif

Og så bruker han ikke opp sjampoen min!!

*sss*12

Skrevet

"Roll-on-hue",

det ser ut som det er enstemming icon_wink.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

JAAA - mannfolk med lite eller intet hår på hodet er både tiltrekkende og sexy...

Min kjære har lite hår og er for meg verdens herligste... og da jeg falt for ham, så tenkte jeg ikke over det engang.. Falt for øynene og smilet og helheten jeg...

Joiner de andre svarene her JA

icon_smile.gifKirsa

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg må bare si meg enig..

Tenner utrolig på menn med lite eller ikke hår....

Det er verre med manglende sjarm eller desperate forsøk med hentesveis...

Sexxxy !!

Klem fra meg

Skrevet

Hei, jeg er gutt da, så du har ikek sjangs hos meg, men en ting skal du vite:

Alt som betyr noe er SELVSIKKERHET!

Shit, bare se på alle de guttene som ser helt håpløse ut i både væremåte og utseende, de har da damer de! icon_smile.gif

Og sånn stereotypisk psykologisk, så er det typisk at skallete menn kobles med integritet.12

• 17 år senere...
Skrevet

Synes det er sexy, men viktigst er jo hvordan mannen er som person, helheten ☺️

Skrevet

Bare et tips: dropp roll-on hue,kall deg vandrende glans heller. Det er det kvinner assosierer deg med. 

Anonymkode: 74d98...f24

Skrevet

Jeg skal være så ærlig at jeg ville foretrukket en med hår. MEN: Alle venninnene mine er uenig med meg, så jeg tror ikke det er noe som helst problem for deg å dra damer!

Skrevet (endret)

Foretrekker at mannen har hår, men det hadde ikke vært noen hindring, det viktigste er hva som er inne i hodet. Dessuten har jeg inntrykk av at det er "in" å være skallet. :)

EDIT: Whoops, oppdaget først nå at tråden er godt over 17 år gammel. :P 

Endret av SardintrollReturns

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...