Gå til innhold

play.com vil ikke selge meg dvd'er

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har prøvd å bestille flere vanlige dvd'er nå, men hver gang jeg skal sjekke ut får jeg beskjed om at "dette produktet kan bare sendes til adresser i Storbritannia". Kikket gjennom leveringsbetingelsene, og Norge står fortsatt oppført i listen over land de leverer til.

Spørsmålet blir da: Noen flere som har samme problem som meg? Eller er det min konto som er problemet?

PS: Ja, jeg har prøvd å komme i kontakt med dem, men finner ingen god kontaktinfo - se egen tråd om det problemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst vil de selge, men alle leveranser utenfor Storbritannia blir nå fakturert i Euro, så du må passe på å trykke på euroflagget til venstre på siden før du begynner å legge i handlekurven.

Skrevet

Tror også det finnes enkelte DVD'er de ikke har lov å selge utenfor Storbritannia.

Mener det står spesifikt i beskrivelsen av DVD'en.

Min kjære har irritert seg grønn over det, for det er ofte disse han ikke får tak i her hjemme. :)

Skrevet
[...] du må passe på å trykke på euroflagget til venstre på siden før du begynner å legge i handlekurven.

D'oh!

Dobbelt idiotisk! Må velge "riktig" valuta for å få lov til å handle, og målt i norske kroner blir også prisene høyere når filmene bestilles i euro. :murvegg:

Men takk for hjelpen...

Skrevet
D'oh!

Dobbelt idiotisk! Må velge "riktig" valuta for å få lov til å handle, og målt i norske kroner blir også prisene høyere når filmene bestilles i euro. :murvegg:

Men takk for hjelpen...

Jepp - play har tapt seg. Har sjølv byrja bestille frå andre (dvdstrax, playx etc) sjølv om eg før var lojal play-tilhenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...