Siam Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tenkte vi skulle gi en kurv med diverse ting oppi til mannens besteforeldre. Hittil har jeg kjøpt en bodylotion og Donald pocket (han elsker Donald), og i tillegg skal jeg putte oppi et glass hjemmelagde brente mandler. Hva mer kan jeg ha oppi? Kurven skal være både til han og henne. Og jeg har ikke tenkt å bruke allverdens av penger på det heller. De skal få en kalender med bilder av oldebarnet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 En boks hjemmelagede julekaker, en flaske vin hvis de liker det, litt godt pålegg f.eks. litt julesylte eller røykelaks, litt julegreier f.eks. en liten nisse med telys i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Fleece-/ullteppe, telys, god kaffe eller te (gjerne med et par fine krus til), konfekt/småkaker, kryssordblad eller ukeblad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Hmm, lagde til bestemødrene til mannen i fjor og da hadde jeg i: - te og kaffe (løsvekt) - twist - marispangris - servietter - teklype andre ideer: - pene stearinlys - blader - vin/likør (gjerne småflasker) - flaxlodd - innrammet bilde av barnebarn/oldebarn el.. - godt "finere" pålegg - verdens beste farmor/mormor/bestefar/bestemor/farmor/farfar kopp(er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 25. november 2006 #5 Del Skrevet 25. november 2006 jeg synes du skal ha i klementiner!! Blir ikke jul uten Ellers er det kommet mange fine ideer over her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå