Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som er vanvittig lei?? :evil: Har bestemt meg for å ALDRI se filmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AAAargh!!!!!! I knooow!!!! :frustrert:

Skrevet

føler at annen hver reklame er for enten filmen eller cd'n, og begynner å bli veeeldig lei!

*SLUTTE MED DET!!*

Skrevet

Å, så deilig. Jeg trodde jeg var den eneste som føler det slik... :ler:

Skrevet

Har lovt meg selv å aldri bruke uttrykket Oh my god.. igjen heller..

Skrevet

Snakk om reklame mot sin hensikt :D !

Alle blir så drittlei reklamen at de ikke gidder se filmen, og iallefall ikke kjøpe cd'en....

Skrevet

Har den helt opp i halsen. Vi er ser faktisk mindre tv nå fordi vi blir sure og slår den av etter ett par runder med Oh my God!!

Desverre har jeg lovet jentene mine at vi skal på kino og se filmen når den kommer her til byen :cry:

Hilsen Trille

Skrevet

he he.... får akutt lyst å løpe til frisøren og klippe meg når jeg ser den reklamen jeg. synes reese w er så kul på håret i den filmen! :briller:

Skrevet

Hiver meg på lista her jeg, asså!

Tidligere hadde jeg lyst til og se den, men etter all reklamen har jeg rett og slett gått dritt lei!!

Dessuten er CD`en vannvittig dårlig!!!!

Skrevet

Jeg så den, ikke på kino , men vi lastet den ned fra nettet. Jeg ble skuffa. trodde den skulle være bedre jeg da. Nei ikke se den!

Den ser kansje bra ut når du ser de beste klippene, men den er langtekkelig... Gjesp. :-?

Skrevet

har sett filmen (før jeg ble lei reklamen ;) )

men syntes uansett ikke den var spesielt god.. litt for platt og patetisk etter min smak...

men en gjeng fjortis-jenter på rada forann digga den totalt.. så det er sikkert mange som liker den også..

Skrevet

Jøss, da var det bra jeg leste denne tråden. Hadde nemlig tenkt meg på den....men nå gidder jeg ikke.....kanskje like greit.... :P

Skrevet

Jeg har ikke sett så mye til reklamen jeg :D

Men jeg har ikke tenkt å se den heller.

Jeg såg "lovlig blond" med Rees, og det var "lovlig" nok sier bare jeg.

liker ikke den dama på film jeg! :blunke:

Skrevet

Jeg skal se den! :D

Syns Reese er helt herlig!

:D

Skrevet

Det er en helt grei komedie som du glemmer nøyaktig 12,5 minutter etter at du har sett den.

:briller:

Skrevet

noen ganger trenger man sånne filmer også -

er det noen som *husker* miss Congeniality (Sandra Bullock) for eksempel? :ler:

Men jeg lo godt da jeg så den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...