Arwen Skrevet 5. februar 2003 #1 Skrevet 5. februar 2003 Er det bare jeg som er vanvittig lei?? :evil: Har bestemt meg for å ALDRI se filmen.
Megan Skrevet 5. februar 2003 #3 Skrevet 5. februar 2003 føler at annen hver reklame er for enten filmen eller cd'n, og begynner å bli veeeldig lei! *SLUTTE MED DET!!*
@lfa Skrevet 5. februar 2003 #4 Skrevet 5. februar 2003 Å, så deilig. Jeg trodde jeg var den eneste som føler det slik...
Arwen Skrevet 5. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2003 Har lovt meg selv å aldri bruke uttrykket Oh my god.. igjen heller..
Redhead Skrevet 6. februar 2003 #6 Skrevet 6. februar 2003 Snakk om reklame mot sin hensikt :D ! Alle blir så drittlei reklamen at de ikke gidder se filmen, og iallefall ikke kjøpe cd'en....
Mrs. K Skrevet 6. februar 2003 #7 Skrevet 6. februar 2003 Har den helt opp i halsen. Vi er ser faktisk mindre tv nå fordi vi blir sure og slår den av etter ett par runder med Oh my God!! Desverre har jeg lovet jentene mine at vi skal på kino og se filmen når den kommer her til byen :cry: Hilsen Trille
Gjest Liten Skrevet 6. februar 2003 #8 Skrevet 6. februar 2003 he he.... får akutt lyst å løpe til frisøren og klippe meg når jeg ser den reklamen jeg. synes reese w er så kul på håret i den filmen!
MarianneE Skrevet 7. februar 2003 #9 Skrevet 7. februar 2003 Hiver meg på lista her jeg, asså! Tidligere hadde jeg lyst til og se den, men etter all reklamen har jeg rett og slett gått dritt lei!! Dessuten er CD`en vannvittig dårlig!!!!
Gjest Mzfire Skrevet 9. februar 2003 #10 Skrevet 9. februar 2003 Jeg så den, ikke på kino , men vi lastet den ned fra nettet. Jeg ble skuffa. trodde den skulle være bedre jeg da. Nei ikke se den! Den ser kansje bra ut når du ser de beste klippene, men den er langtekkelig... Gjesp. :-?
jojobing Skrevet 10. februar 2003 #11 Skrevet 10. februar 2003 har sett filmen (før jeg ble lei reklamen ) men syntes uansett ikke den var spesielt god.. litt for platt og patetisk etter min smak... men en gjeng fjortis-jenter på rada forann digga den totalt.. så det er sikkert mange som liker den også..
Gjest care Skrevet 10. februar 2003 #12 Skrevet 10. februar 2003 Jøss, da var det bra jeg leste denne tråden. Hadde nemlig tenkt meg på den....men nå gidder jeg ikke.....kanskje like greit....
Dance Skrevet 10. februar 2003 #13 Skrevet 10. februar 2003 Jeg har ikke sett så mye til reklamen jeg :D Men jeg har ikke tenkt å se den heller. Jeg såg "lovlig blond" med Rees, og det var "lovlig" nok sier bare jeg. liker ikke den dama på film jeg! :blunke:
Madison Skrevet 10. februar 2003 #14 Skrevet 10. februar 2003 Jeg skal se den! :D Syns Reese er helt herlig! :D
Litago Skrevet 10. februar 2003 #15 Skrevet 10. februar 2003 Det er en helt grei komedie som du glemmer nøyaktig 12,5 minutter etter at du har sett den.
ragnalina Skrevet 11. februar 2003 #16 Skrevet 11. februar 2003 noen ganger trenger man sånne filmer også - er det noen som *husker* miss Congeniality (Sandra Bullock) for eksempel? Men jeg lo godt da jeg så den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå