Gå til innhold

Gjorde noe dumt i første møte med ny sjef


Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama

Jeg er for tiden i permisjon og har fått ny sjef i mellomtiden. Skal tilbake i jobb om ikke så lenge. I første møte med ny sjef gjorde jeg noe veldig lite gjennomtenkt, nemlig å si noe negativt om den forrige sjefen. :tristbla: Etterpå har jeg tenkt mye på det, og angrer selvfølgelig.

Når jeg nå skal treffe den nye sjefen igjen, bør jeg late som ingenting (håpe at ny sjef har glemt det) eller si "det var unødvendig av meg" og komme med en slags forklaring?

Er ikke enig med meg selv om hva som er best, hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok nevnt i en bisetning en unskyldning. Noe i rekkene " tenkte bare jeg skulle beklage den kommentaren jeg kom med om den tidligere sjefen, forrige gang vi møttes, vi hadde noen uoverenstemmelser men egentlig ikke noe som jeg burde tatt opp videre, tenkte bare jeg skulle nvene det, har følt det litt dumt i etterkant og ville få det ut av verden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok nevnt i en bisetning en unskyldning. Noe i rekkene " tenkte bare jeg skulle beklage den kommentaren jeg kom med om den tidligere sjefen, forrige gang vi møttes, vi hadde noen uoverenstemmelser men egentlig ikke noe som jeg burde tatt opp videre, tenkte bare jeg skulle nvene det, har følt det litt dumt i etterkant og ville få det ut av verden"

:Nikke: Veldig fint svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...