Gjest kaffedama Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er for tiden i permisjon og har fått ny sjef i mellomtiden. Skal tilbake i jobb om ikke så lenge. I første møte med ny sjef gjorde jeg noe veldig lite gjennomtenkt, nemlig å si noe negativt om den forrige sjefen. Etterpå har jeg tenkt mye på det, og angrer selvfølgelig. Når jeg nå skal treffe den nye sjefen igjen, bør jeg late som ingenting (håpe at ny sjef har glemt det) eller si "det var unødvendig av meg" og komme med en slags forklaring? Er ikke enig med meg selv om hva som er best, hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg hadde nok nevnt i en bisetning en unskyldning. Noe i rekkene " tenkte bare jeg skulle beklage den kommentaren jeg kom med om den tidligere sjefen, forrige gang vi møttes, vi hadde noen uoverenstemmelser men egentlig ikke noe som jeg burde tatt opp videre, tenkte bare jeg skulle nvene det, har følt det litt dumt i etterkant og ville få det ut av verden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hardcore Skrevet 24. november 2006 #3 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg hadde nok nevnt i en bisetning en unskyldning. Noe i rekkene " tenkte bare jeg skulle beklage den kommentaren jeg kom med om den tidligere sjefen, forrige gang vi møttes, vi hadde noen uoverenstemmelser men egentlig ikke noe som jeg burde tatt opp videre, tenkte bare jeg skulle nvene det, har følt det litt dumt i etterkant og ville få det ut av verden" ← Veldig fint svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Enig i at det var en fin måte å si det på! Takk! Andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 25. november 2006 #5 Del Skrevet 25. november 2006 Enig i svaret fra Gyngestol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå