Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte 3 ulike ting fra SN for 13 dager siden. Ingenting er kommet. Og på posten sine sider er ikke noe registert enda. Er det ikke litt lenge ? Pleier jo komme pakke ca 7 dager etter bestilling :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kostet 164,168 og 183 kr henholdsvis. Bestilt hver for seg.

Skrevet

Det kan godt ha blitt stoppet i tollen alikevel. De er ganske ivrige på å ta stikkprøver.

Skrevet

Jeg har som regel fått varene etter max 1 uke, men du skal ikke se bort i fra at det har blitt stoppet i tollen...

Skrevet

Lurer jeg også. Pleier ta 5-6 dager hit, men nå er det over en uke siden jeg bestilte. Har aldri opplevd denne type forsinkelse før.

Skrevet

Nå har jeg ventet i 15 dager. SN sier at jeg må vente til 9 Des mens de prøver å spore pakkene via Hong Kong Post kontor. Sånn er det vel bare,men kjedelig for meg da :sur:

Skrevet

Min har heller ikke kommet, og det har aldri tatt så lang tid som nå, så jeg tror den er stoppet i Tollen, selv om jeg aldri bestiller for mer enn 200,- hver gang

Skrevet

Det er over en uke siden jeg og bestillte, men min pakke har blitt stoppet i tollen fordi den var "antatt tollpliktig". Greit at SN sender pakker med kollinr.

Skrevet

Min er også stoppet i tollen. Smart med sporing, gitt :) .

Skrevet

Ja, men hvilket nummer sporer dere? Jeg prøvde ordrenummeret men fikk til svar at det ikke var registrert

Skrevet

Når SN sendte pakka mi fikk jeg en mail som het "shipment status". Inni den er det et "Registered Post Ref. No.". Det er det du skal spore med, men det vil ikke dukke opp noe hos Posten før pakka er registrert ankommet i Norge.

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg bestilte 12november, og har heller ikke sett noe til pakka...

Gjest Fruktfat
Skrevet
jeg bestilte 12november, og har heller ikke sett noe til pakka...

jeg fikk pakka mi i går. :)

Skrevet (endret)

Fikk faktisk også hentelappe fra posten i går for 1 pakke :)

Enda gjenstår det to pakker da... ting tar tid!

Endret av prescella
Skrevet

Jeg fikk pakka mi i dag. Den var merket som "gift" på tollseddelen. Ikke det at det gjør noe fra eller til etter at tollen ble gira på å ta stikkprøver da.

Skrevet

Så rart at det tar så lang tid..! Jeg bestilte 4 pakker nå i løpet av de siste to ukene, alle kom etter 4 eller 5 dager. Har faktisk aldri hatt problemer, og jeg har vel bestilt 13 ganger eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...