Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

dere som bor sånn til at dere kan kjøpe julekaker/-godt fra Abildsø ungdomsskole, gjør det.

sambo kom hjem med tre bokser m deilige godsaker; pappas punsjeboller, mammas sjokoladeboller og mormors sjokoladeflarn.

fy fasan så gode! :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dere som bor sånn til at dere kan kjøpe julekaker/-godt fra Abildsø ungdomsskole, gjør det.

sambo kom hjem med tre bokser m deilige godsaker; pappas punsjeboller, mammas sjokoladeboller og mormors sjokoladeflarn.

fy fasan så gode! :sikle:

Høres veldig fristende ut, men nei. Eier ikke selvdisiplin, og kan ikke ha søtsaker i huset. Da begynner jeg bare å legge på meg igjen... Ikke noe problem med å spise minst en kakeboks om dagen, jeg...

Inviterer du meg på kaffe slik at jeg kan smake litt..? :sjenert:

Gjest Fruktfat
Skrevet

hehe, burde gjort det, mistenker at de ikke holder lenge her i huset heller :kgblunk:

de er enormt gode, jeg liker egentlig ikke punsjeboller, men disse var deilig myke og NAM!

Skrevet

Ååååå, du frister! :sur:

Men nå er det ikke så lenge til jeg skal hjem til mammas julekaker. :sikle:

Skrevet

...tusler ut på kjøkkenet og henter den siste lett-isen, og later som om det er punsje-kaker...

Gjest Fruktfat
Skrevet

og jeg sitter med kakebokser fylt med deilige kaker, og et fat med twist... :sjarmor:

Skrevet

Åååååååååååååååå!!! :sur:

I morra skal jeg på julebord så da får jeg nok masse slikkerier... :sikle: Men jeg skulle gjerne vært der sammen med kakene dine og twisten din... Hadde neppe vært igjen noe særlig til dere... ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

som trøst var ikke twisten noe særlig god da, jeg sa det bare for å friste deg, hehehe :sjarmor:

(men kakene er veeeldig gode da... du må nok kjøpe! :sikle: )

Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe de? (ja, jeg er et svaaaakt menneske... :sjenert: ) Bor i Østensjø bydel, altså!

Gjest Fruktfat
Skrevet

skolen ligger ved östensjövannet i manglerud bydel!

sambó kjöpte av en på jobben, men går sikkert an å ringe dit!

Skrevet

Manglerud er ingen bydel, men ligger i Østensjø bydel ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

hmm, var det det stod da jeg søkte på det... :sjenert:

men da bør du kanskje ikke så langt unna da!? :)

Skrevet

Er masse skoler og foreninger som selger de der, jeg har kjøpt morfars sjokoladekjeks fra en turnforening på Gjøvik. De er gode de!

Skrevet
Hvor kan jeg kjøpe de? (ja, jeg er et svaaaakt menneske... :sjenert: ) Bor i Østensjø bydel, altså!

gjør du...?

*nysgjerrig*

Skrevet

Åh, jeg drømmer om punsjeboller :sikle:

Skrevet

Manglerud pleide å være en bydel! Hvertfall da jeg bodde der.. *merkelig* ... fristende kaker! Synd jeg ikke bor i området lenger.. da skulle jeg ha kjøpt.

Skrevet

OT: Etter bydelsomleggingen ble jo en haug bydeler slått sammen. Så Oslo har ikke så mange bydeler lenger. Bydel Østensjø er schwær, for å si det sånn...

Skrevet

Ahh :)

Har ikke fått med meg det siden jeg flyttet.. men er jo logisk i og med at flere av de gamle bydelene ligger rundt Østensjøvannet.

Har noen slektninger og venner i området så skal tipse de om kakene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...