Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dobbelsidig tape som sørger for at toppen/kjolen ikke sklir for mye til siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på undertøysavdelingen på Lindex.. Føler de har mye forskjellige "puppeting" der!

Skrevet

Ja, så det på Lindex i dsg.

(guri - ikke så lett å skrive på dataen med nylakkede negler!)

Skrevet

Jeg bruker sånn tjukk sølvteip, funker som bare det. Fåes på de fleste rekvisita butikker, billige også

Skrevet
Jeg bruker sånn tjukk sølvteip, funker som bare det. Fåes på de fleste rekvisita butikker, billige også

Det er jo den sterkeste teipen du kan få tak i:) ikke dumt... nytt for meg at det finnes puppeteip, kult..

Skrevet

En venninne av meg fikk store sår og blemmer etter å brukt "gaffateip" på puppene. Det er en utrolig sterk teip, så den satt rett og slett fast når hun skulle dra den av.

Tydelig at det fungerer for noen, men tenkte det var greit å nevne det.

Skrevet
En venninne av meg fikk store sår og blemmer etter å brukt "gaffateip" på puppene. Det er en utrolig sterk teip, så den satt rett og slett fast når hun skulle dra den av.

Tydelig at det fungerer for noen, men tenkte det var greit å nevne det.

:overrasket: menne drar man ikke med seg håra på kroppen med sånt da :overrasket: så pludeserlig må en shave seg under puppa :overrasket::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...