Gabriella Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Er det noen her som vet hvem som synger denne? Jeg har bare hørt den på radio noen ganger, så alt jeg vet er at det er en kvinne, og det høres ut som om hun kan være vestlandsk. Jeg har søkt etter den i iTunes, men de har den ikke, og den er så nydelig.
hjertesukka Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Trodde det var Rita Eriksen som sang denne.
Helen Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 (endret) Maj Britt Andersen har gitt ut plate med den på her står det litt om det Endret 23. november 2006 av m@msen
Gjest Fliss Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Rita Eriksen har en nydelig versjon av denne ... hun er fra Vestlandet.
Gabriella Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Takk! Skal prøve å google henne.
Gjest Tweek Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Det er eriksen. Mamma digger denne sangen og hører på den alt for ofte. Har bare hørt den versjonen og den er veldig fin
Gabriella Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2006 Hm, det ser ikke ut som den er å få kjøpt på CD noe sted...
Amanlis Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Jeg tror hun bruker Kirkelig Kultuverksted som produsent, men finner ikke sangen med henne på nettsidene deres. Men det går jo an å maile dem og spørre om hun har gitt ut sangen på cd. Masse lykke til. Sangen er nydelig.
Gjest Fliss Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Jeg tror den er på en CD med søskenparet, Rita og Frank Eriksen ... Alt vende tebage fra 1995 ...
Meaty Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Sangen er på (Søsknene Rita og Frank) Eriksens album Alt vende tebage fra 1995 og den koster 79,- på CDON
Gabriella Skrevet 23. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2006 Tusen takk! CD-en er bestilt, håper det ikke tar så lang tid. Den sangen er utrolig fin. Det eneste jeg fant på iTunes, var en spansk versjon av hun som synger Prøysen-sanger på spansk, men forskjellen på de to versjonene er som rødvin og husholdningssaft...
Ottine Skrevet 24. november 2006 #13 Skrevet 24. november 2006 Tror også den finnes på en CD der norske artister tolker Prøysen. Den CD`n har jeg hørt er ganske bra - om man da synes Prøysens viser er fine. Kontakt Prøysenhuset, feks - de har den sikkert...
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. november 2006 #14 Skrevet 24. november 2006 Har ikke noe å komme med her, men syns den sangen er så koselig. Jeg pleide å tvinge broren min til å synge den og andre Prøysen-sanger med meg da jeg var liten. Til besteforeldrene våres store glede
Gjest Miloine Skrevet 24. november 2006 #15 Skrevet 24. november 2006 (endret) Tror også den finnes på en CD der norske artister tolker Prøysen. Den CD`n har jeg hørt er ganske bra - om man da synes Prøysens viser er fine. ← Den du mener tror jeg Ottine heter, ”med blanke ark” Sanger av Alf Prøysen (der 14 norske artister/band tolker de gode gamle Prøysenlåtene) Utrolig flott CD (noe for Frk.Åberg også kanskje) MED BLANKE ARK Den CD`n har jeg og der synger Rita Eriksen den så utrolig nydelig (som alltid) Gabriella hvis du liker Rita Eriksens stemme burde du kjøpe ”Alt vende tebage” Det er en plate som Rita Eriksen og broren Frank Eriksen har gitt ut (Mener det er kirkelig kulturverksted som er forlaget der) (ser jo nå at Meaty nevnte den CD`n "alt vende tilbage" ) God fredag uansett Endret 24. november 2006 av Miloine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå